Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#644418
Ik heb voor vandaag een groenteprutje,sorry,mix gemaakt en daar wat noten doorheen gemalen.Dus blijkt het toch wel erg veel te zijn,maar ik kan/wil de rest niet invriezen omdat de noten er al doorheen zitten;ik zit nu te twijfelen of ik ze gewoon alles zal geven,dan komt het neer op een pond groentemix per hond en da's best veel.Ik vermeng het nog met pens.Zou het erg zijn om ze zoveel groente in 1 keer te geven?Ze vinden het allebei lekker,dus ze zullen het best opeten,denk ik..
Door 202Spots
#644427
Ik bewaar de gemalen notenmix in de vriezer, ik bewaar de grote zakken met amandelen en walnoten ook in de vriezer,ik bak voor ons zelf vruchtencake waar ook noten inzitten en dat vries ik ook.
Dus ik zou zeggen vries je groenteprutMIX  maar lekker in hoor!
Gebruikersavatar
Door Miekie
#644428
he gelukkig!Zijn natuurlijk wel honden en geen konijnen,en waarom gaf ik ook alweer geen brok meer?Dat had toch ook iets met konijnen te maken? ;D
Door Mevroi Kruim
#644544
Miekie schreef: Maar ik voer dan wel weer konijn aan mijn honden(en biefstuk) ;D(sorry,beetje melig)
Ja, dat laatste is nauturlijk ernstig fout he, meel = koolhydraat = absolute nono voor honden  >:( >:(



;D ;D ;D


Ik mikte het ook lekker in de vriezer, zal de voedingswaarde wat teruglopen, ach, ook geen drama.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door