Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Birgit
#644247
Bij de C 1000 zijn de riblappen in de aanbieding. 1kg voor € 3.99
Nu heb ik voor ons gisteren heerlijk goulash gemaakt.

Als ik nou nog een kilootje koop, en dit aan Tos en Amber wil geven
kan dat ? Onder welk soort moet ik dat dan rekenen ? Is dat een goede prijs voor dit soort ?

Wie kan mij antwoord geven ?
Gebruikersavatar
Door chery
#644252
Natuurlijk, mooi spiervlees!!!! lekker geven!!! LUXE voor ze!!! Ik geef het ook wel hoor als dat in de aanbieding is, net als de kipkarbo's kippen poten noem maar op!!
Door Laura W
#644254
Da's een mooie aanbieding, bedankt voor de tip. ;)

Bij AH of Dirk zijn runderriblappen normaal 7,49 per kilo, dus dit lijkt me vrij goedkoop.

Ik geef het voornamelijk aan onze oude Mollie. Zij is al ouder, heeft minder goede nieren en kan bijna niets meer kauwen. Die riblappen (fijngesneden) zijn prima voor haar. :)
Door tieneke
#644273
Hier krijgen de Nollebakkers iedere week 1 maaltijd spiervlees van rund wat ik aanvul met groentenmix,eitje,visoliecapsule en wat cottage-cheese  :P :P
Door Antonia
#644503
Voor runderriblappen is dat absoluut niet duur en het is heel erg goed spiervlees om te geven.
Gezien de grote hoeveelheden die er hier door gaan (een kleine 4 kg per dag) zal ik het niet snel als hondenvlees kopen, daar vind ik het te prijzig voor. Dan koop ik liever runderkopvlees of rundersnijlingen.
Door Birgit
#644591
Bedankt voor jullie reactie's  :)

Mijn spikkels hebben vanavond ieder 3ons riblappen geVreten, zo lekker vonden ze het.
En ff daarna hebben ze als "toetje" kennis mogen maken met een recreatiebot
( Bedankt hè Willeke / Twizzle  ;) )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door