Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ester
#3863
ik had al niks gezegd, enne toen wassie een beetje boos! ;D Hij keek de kleine vriezer in, waar alleen de ijsklontjes staan en toen: :o

;D Maarre, ik wil hem overhalen en betaal zelfs mee, dus moet ie niet zo zeuren! ;)
Door Janet
#3864
ik had al niks gezegd, enne toen wassie een beetje boos! ;D Hij keek de kleine vriezer in, waar alleen de ijsklontjes staan en toen: :o

;D Maarre, ik wil hem overhalen en betaal zelfs mee, dus moet ie niet zo zeuren! ;)
;D ;D ;D
Door geer
#3865
Enne...in het ' ergste' geval, kan je altijd Rodi gaan geven. Doosjes zien er vrij commercieel uit en mijn Saar doet het er toevallig erg goed op....
Door qyan
#3866
Vraag gewoon of je het eens 1 maand mag proberen en als het niet gaat dan ...oeps ik durf het bijna niet te zeggen  Brok :-X  :-Xken  :-X dan kan hij zelf zien hoe het gaat  en laat hem zelf eens het voer voor lara klaar maken  wedden dat hij dan ziet dat het verse hap likk smul en weg is  :P  :P  :P betrek hem er positief bij en ga nu eens geen strijd aan  ik vind dat jullie een deal moeten sluiten  want met ja en nee kom je er niet
suc 6 ellen
idd, 1 maand laten proberen.
na die maand zeg je, zo, nu was het toch weer tijd voor brokken, heel schijnheilig natuurlijk, want...............
zet jij na een maand vlees maar een bak brokken neer.
denk dat je hond 2 weken minimaal in hongerstaking gaat ;D
lijkt me ene uitstekend plan.
uitzonderingen zoals chasey daargelaten ;)
Door Jolly
#3867
man Chasey is net een kliko >:( vandaag werden de tonnen met kadavers( kippen) opgehaald, viel er 1 ovever de klep van de wagen, zo schijterig asl hij voor die vrachtauto is, zo snel had hij door dat het vreten was, hup hij erheen en met een bloedgang weer zijn Arena in met halfgare ontbindende kip, sorry voor diegene die nu zit te luchen..

Weet gelukkig waar hij ze neer legt dus ik erheen, kip op de schep geschept( ben niet vies van dode beessies maar zo'n ontbindende kip vastpakken nou nee dank je) en weer in de lege ton gedonderd, chasey boos.
Volgende week krijgen we weer nieuwe kippues en als dei dan 2 weken zijn en er is er 1 bij die niet meer kan lopen of snavelstand verkeerd heeft, dan krijgen de honden die. alles gaat op behalve het spiermaagje en de lever dat schijnen ze niet lekker te vinden.
Barf optima vorma toch?

tja vandaag ook weer brokken lopen snaaien, hij heeft nooit ergens last van gelukkig, maat zijn bijnaam is dus KLIKO.
Door geer
#3868
Hahahaha...ik zit hier dus net te lunchen...weet je wat?? Broodje kipkerrie.... :( :( :(
Door margreet
#3869
Beetje late lunch Geer komt zeker door de aangebrande lucht in huis.

Maar Jolly je blijft wel lachen met die hond van jouw zeg.
Misschien kom ik over een dag of tien even een bakkie bij je doen we staan dan een weeken in Schagen op de camping.
Door Jolly
#3870
Beetje late lunch Geer komt zeker door de aangebrande lucht in huis.

Maar Jolly je blijft wel lachen met die hond van jouw zeg.
Misschien kom ik over een dag of tien even een bakkie bij je doen we staan dan een weeken in Schagen op de camping.
Gezelli, geef ff een belletje tegen die tijd, dan weet je of ik thuis ben, telefoonnummers staan beide op de site.
Door Helen
#3871
Balou is net zo'n kliko, gister bij de paarden heeft ze : paar handjes bessen, stuk of 5 pruimen met pit, een paar flinke happen paardenpoep, wat gevallen biksjes.... Nou de volgende dag is dat dus een keer of 2 extra uitlaten....

Maar trouwens, dat is nog niet eens zo erg, waar ik zelf het meest van baal is dat ze hondenpoep eet. Voer ik haar vers, eet ze de afvalproducten van brokkenhonden.....balen.

groetjes Helen
Door margreet
#3872
[

Gezelli, geef ff een belletje tegen die tijd, dan weet je of ik thuis ben, telefoonnummers staan beide op de site.

Doe ik groetjes Margreet]
Door margreet
#3873
Ik probeer steeds om een antwoord te geven en dan net als jullie het bericht waar ik op wil reageren erbij te zetten maar het lukt nog steeds niet zoals ik het bij jullie zie ??? ??? ???
Door Paul_Barte
#3875
HOIOIOIOOIIOIOIO ik heb drie sterren!!!!!!!
Margreet,
Bedoel je dit???

Gewoon op "reageer met citaat" klikken in het onderwerp waarop je wilt reageren. (staat aan de bovenkant van het bericht).

Niet vergeten om de cursor er onder te zetten bij het tikken anders komt het citaat er onder te staan.
Door margreet
#3876

Margreet,
Bedoel je dit???

Gewoon op "reageer met citaat"  klikken in het onderwerp waarop je wilt reageren. (staat aan de bovenkant van het bericht).

Niet vergeten om de cursor er onder te zetten bij het tikken anders komt het citaat er onder te staan.
Even proberen of het lukt
Door margreet
#3877
Ja gelukt ik had het al eens geprobeerd maar kreeg toen voor ik ging tikken zoveel in beeld dat ik bang was dat dat allemaal in beeld kwam nu gewoon geprobeerd en gelukt.
bedankt Paul
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door