Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#56977
ik kan het op Bp nergens vinden dus ik denk dat de vraag nog niet gesteld is, maar mogen honden roomboter eten?
Door sharpie
#56987
Volgens mij wel, ik zou er alleen niet te veel van geven, een keertje is denk ik niet zo erg.
Er zit namelijk ook al voldoende vet aan of in het vlees als het goed is, dus ik zie niet direkt het nut ervan in, maar echt slecht is het denk ik niet.
Ik geef heel af en toe ook wel eens stiekem een boterham met roomboter, gewoon voor het lekker of als ik onderweg in ben en ik even niks anders bij de hand heb ofzo :-[ :-[ ;D
Door 202spots
#57185
Boter is niet ongezond om te geven,maar ook niet echt nodig.
Ik zou niet met opzet 'n stuk roomboter aan ze geven...
ze krijgen het alleen als het gestolen word door die kleptomaan van me,en dan presteerd hij het om 'n pond boter op te eten...het enig nadeel is losse poop...
maar hij blijft boter wel heel lekker vinden...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#57199
Hier eten ze ook wel eens roomboter maar net als bij dory wanneer ze het stelen .
Gebruikersavatar
Door Cherry
#57383
Jewel houd niet echt van lever en ik had er een klontje roomboter doorgedaan en toen was haar bakje snel leeg. Nu weet ik hoe ik haar iets kan laten eten wat ze niet graag lust.
Door Jolly
#57428
ghihihihi,

over roomboter gesproken, dit geld zeker alleen als het de roomboter zelf nog is, niet als het verwerkt is in iets, he ;)
Chasey heeft toen hij ruim ee jaar oud was een hele boterkoek en een halve cake, naar binnen gewerkt, toen ik weg was en mijn vader op zou letten.
Het stond af te koelen op het aanrecht. pa gign even tuin in om wat was op te hangen en toe hij terug kwam, lag alles op de grond en had chasey dikke buik :-\.

hij heeft er niet eens diarree ofzo van gekregen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door