Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Juf-Marjan
#635416
Ik heb Lola net voor het eerst een stuk ossenstaart gegeven, maar deed het buiten, omdat het vies is om in huis te doen. Ze laat het immers niet netjes in het bakje liggen, ze loopt eraan te trekken en te sjorren. Waar geven jullie je hond het vlees? Omdat ze hier uren mee bezig is, vind ik het toch leuker als ze dit gewoon in huis kan opeten. Ik denk nu aan een speciaal kleedje voor op de bank waar ze haar vlees op kan eten. Maar misschien hebben jullie nog wel andere handige tips. Ik vind de tip van Lupa in het topic over ossenstaart ook erg handig: buiten onder de tuintafel (als het regent).
Door roefus
#635426
Juf-Marjan schreef: Ik heb Lola net voor het eerst een stuk ossenstaart gegeven, maar deed het buiten, omdat het vies is om in huis te doen. Ze laat het immers niet netjes in het bakje liggen, ze loopt eraan te trekken en te sjorren. Waar geven jullie je hond het vlees? Omdat ze hier uren mee bezig is, vind ik het toch leuker als ze dit gewoon in huis kan opeten. Ik denk nu aan een speciaal kleedje voor op de bank waar ze haar vlees op kan eten. Maar misschien hebben jullie nog wel andere handige tips. Ik vind de tip van Lupa in het topic over ossenstaart ook erg handig: buiten onder de tuintafel (als het regent).
Volgens mij moet nog ergens een heel topic daarover gaan  ;D
De één voert buiten, anderen in de keuken (op de plavuizen, daarna de dweil erover).
En weer anderen op een speciaal kleed.
Ik geloof dat Lizzy een speciaal kleed heeft.
Wellicht dat ze dit leest... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door