Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#633951
Ik voer eigenlijk zelden groenten, hooguit een restje van ons eigen eten als dat er is dan. Rauw gepureerde groenten worden hier niet echt gewaardeerd en ik heb ook niet echt het idee dat ze het missen.
Door dogsunlimited
#634087
Ik weet een pension die barf voert en daar krijgen ze enorm veel aandacht. Als je interesse hebt, moet je maar effe mailen. ;)
Door tieneke
#634200
barfje schreef: Ik weet een pension die barf voert en daar krijgen ze enorm veel aandacht. Als je interesse hebt, moet je maar effe mailen. ;)
Waarom niet gewoon hier neerzetten?
Hebben andere mensen er(misschien) ook iets aan.
Door Ine
#634345
tieneke schreef: Waarom niet gewoon hier neerzetten?
Hebben andere mensen er(misschien) ook iets aan.
Dat vind ik ook!
En Leo kan het dan straks op op Barfclub zetten.
Door dogsunlimited
#634356
Ine schreef: Dat vind ik ook!
En Leo kan het dan straks op op Barfclub zetten.
Dat zou ik wel willen, maar het is geen officieel pension. De persoon neemt af en toe honden op in de vakantie en voert net als de eigen honden barf.
Een betere opvang kan je wat mij betreft niet hebben, zeker niet wat aandacht etc. betreft. Maar ik ga niet ongevraagd een naam vrij geven. ;)
Marja heeft al PB hierover.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#634502
Tinker schreef: Ik geef wel bij iedere barfmaaltijd een beetje groenten.Misschien hoeft het niet,maar het maakt het voor mijn idee wat completer :( Dan heb ik voor mezelf meer het idee dat ik alles geef wat ze moeten hebben.Maar jouw Ami's zien er idd niet uit alsof ze wat missen. ;) :D
Eerst maakte ik ook groenten mixen hoor, maar ze vinden het niet lekker dus vandaar dat ik steeds minder ging geven en uiteindelijk alleen nog als ik groenten over heb van ons avond eten. Als ze het wel graag zouden eten dan zou ik het ook nog steeds geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door