Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door SanBeer
#628157
Ik dacht onze Beer een plezier te doen met een eendagskuiken, duh hoe verkeerd kon ik denken  :o.

Op het moment van ontdooien heeft hij steeds bij het bakje staan ruiken en snuffelen dus ik dacht hm dat is een goed teken. Hij had die avond weinig gegeten dus hij was hongerig. Eenmaal buiten mocht hij het kuiken opeten nou ik zweer het je hij keek me aan met een blik van 'was dit'?

Hij had totaal geen benul wat hij moest doen sterker nog hij was bang voor het kuikentje. Na een half uur durfde hij het aan te raken daarna heeft hij een paar keer het kuiken en de lucht gegooid nog een paar verwoede blaf pogingen tegen het arme ding gedaan maar niks noppes nadaa dus na een uur heb ik het kuiken weggegooid.

Ik heb trouwens het kuiken rauw gegeven maar ik hoor van verscheidene mensen dat ze de kuikens koken omdat hier het splinter gevaar nog niet zo groot is?

Is er nog een kans dat mijn hond dit nog gaat eten of zeggen jullie laat maar?
Door Mevroi Kruim
#628220
Nooit koken, dan wordend e splinters juist link. Je kunt wel ff de kook erover laten gaan,d at wil nog wel eens helpen. En in stukken knippen zodat je hond kan zien dat er iets eetbaars onder die gele pluizen zit. Zo zijn de honden en de mutskatten hier ook aan de kuikens gegaan.
Door *Robin*
#628527
Sylvia had het er over dat haar moeder vroeger gekookte kuikens voerde in haar perzencattery, dus het lijkt mij dat het geen kwaad kan...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door