Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ziggy
#56546
Heb het geluk dat 1 van de trainers zelf een barfer is, d.w.z. dat zulk een klungelaars en kermisgeleerden zeker de school niet binnenkomen met hun "verzinsels". Misschien zitten er nog Barfers in jouw school, laat het in ieder geval horen. Sinds andere hondenbezitters hoorden dat Yoko en Ziggy barften zijn er enkele ook info komen inwinnen en ook overgegaan. Natuurlijk heb je ook met andersdenkenden te maken die proberen om je gek te laten verklaren.
Suc6 met je examen.
Groet,
Vic.
Door avalon
#56805
Net wat Syl zegt. Op het examen gewoon invullen wat ze willen en daarna gewoon je eigen weg. Ik zal wel eens opzoeken wat wij over voeding moesten leren, ben ik nl al vergeten ;D
Door Yorick
#57008
Sonja schreef: Hihi, de betreffende kermisgeleerde is in Belgie vrij bekend.
Vertel aub!! Ik kan niet volgen :'(

HEEL VEEL SUCCES MET JE EXAMEN!!
Laatst gewijzigd door Yorick op ma 23 feb 2004, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#57129
avalon schreef: Net wat Syl zegt. Op het examen gewoon invullen wat ze willen en daarna gewoon je eigen weg. Ik zal wel eens opzoeken wat wij over voeding moesten leren, ben ik nl al vergeten ;D
Nou, dit is in principe een examen dat alleen over gedragsleer gaat. En de docent die dat geeft denkt er dus kennelijk zo over. :-\
Maar voor het overgangsexamen moeten we bijvoorbeeld ook het boek "Stop het verharen van uw hond" van Rita Pouw doornemen. En in dat boek is ook een kort hoofdstukje over voeding opgenomen. En die laat zich dan weer positief uit over zelf samenstellen en rauw vlees. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door