Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#623643
Ik weet niet of het hier goed staat zo niet dan zie ik het wel of die verplaatst wordt. Ik heb in Mill wat spul besteld waaronder fazant en eend. Is het nou zo dat alles er nog op en aan zit? Ben denk ik niet zo'n held om het er dan zelf af te halen en om heel te voeren zie ik niet zitten omdat ik o.a. jachttraining doe. Als dat inderdaad zo is kan ik Branko bellen met het verzoek of hij de veren e.d. er voor mij af zou willen halen. Graag hoor ik hoe het eruit ziet.
Door tieneke
#623703
Het beste kun je dit aan Branko zelf vragen omdat ik ook wel eens oa fazant en haas had besteld die nog intakt waren met veer ,kop en al...en wat ze hier niet moesten.
Door Mevroi Kruim
#623840
tieneke schreef: Het beste kun je dit aan Branko zelf vragen omdat ik ook wel eens oa fazant en haas had besteld die nog intakt waren met veer ,kop en al...en wat ze hier niet moesten.
Plukken dus  ;D
Doe ik ook met de postduiven die ik voor niks krijg, veren eraf en kanen maar. De katten dan, de honden gaan akuut in hongerstaking.
Stelletje barfmutsen  >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door