Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#626152
Sanyo schreef: Groot gelijk!
Geen omaatjes pesten, hier ook alleen kvv met af en toe iets erbij wat ze wel lekker vind.
Hebben ze toch verdiend, of niet dan? :-*
Jep, die tut is al ruim 13 jaar goed voor ons dus mag ze er wel wat voor terug hebben.  ;)
#626231
Audrina schreef: Effe een update; alleen dat geven wat ze qua barf lekker vindt was ook geen succes want dan wil ze na een paar dagen helemaal niks meer.  :-\ Dus m'n omaatje gaat weer lekker helemaal terug op de kvv met af en toe een barfdagje.  ;)
ag weet je, voor de oude van dagen maken wij consessies, ook hier wil Bess in principe alleen fijngemalen voer, kippennekjes gaan er nog wel in, pens in stukjes gesneden, af en toe knip ik een karkas in hapklare stukjes als ik geen gemalen karkassen heb, maar geitenribben is voor haar veel te hoog gegrepen. Ik vindt de allerbelangerijkste dat zij blijft eten........ ik durf te zeggen, als ze geen vers meer zou willen eten, zou ik zelfs brok gaan aanbieden :-[ gelukkig vreet ze nog als een dijker, mits het fijngemalen is :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door