Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#631038
UIT

in bijna een middagje.... erg helder en overtuigend met die sprekende voorbeelden en vergelijkingen. Ik was uiteraard al helemaal overtuigd, maar kan nu met een aantal voorbeelden toch weer wat beter utileggen wat mensen nu echt voorzetten
en ik denk dat ik wel een aantal mensen dit boek eens zal laten lezen
en ik zal idd even een recensie neerzetten bij BOL. Ik weet dat ik daar vaak ook naar kijk als ik een onbekend boek tegenkom
#631364
Gisteren gekregen en in 1 ruk uitgelezen  ;) ;) Leuk dat mijn Spike als vb werd aangehaald  8). Ik vind het een prettig leesbaar boek en ik kwam er al lezend achter dat ik de laatste jaren aardig holistisch ben gaan denken, ook dankzij Spike natuurlijk, hij is door zijn sterke reacties op bepaalde dingen mijn 'kanariepietje' voor wat goed en niet goed is voor mijn andere dieren.
#632209
workingmalinois schreef: Is het ook in België ergens te koop?
Als ik namelijk van hieruit op een NL rekeningnummer stort, betaal ik bijna zoveel taksen als het boek kost  :(
Wat vreemd .... als ik naar een EU-land geld overmaak kost dat niks. En volgens mij is dat de andere kant op ook zo. Een jaar ofzo geleden kostte het idd aardig wat euri's om geld naar het buitenland over te maken maar de regels zijn veranderd. Je moet dan wel het IBAN- en het BIC-nummer van de ontvanger weten plus het complete adres.
#632299
Als ik stort naar het buitenland, moet ik daarop flink wat taksen betalen en anderzijds, als er vanuit het buitenland gestort wordt op onze rekening, wordt er ook redelijk wat afgehouden op het gestorte bedrag (zelfs met BIC en IBAN nr).

In België betaal je nu eenmaal veel belasting hé...

@ Angélique:

Interessant, die site van jou!  Een vriendin van me zoekt al lang de Prodier oordruppels.  Is er zelfs al een paar keer voor naar NL gereden maar zonder resultaat.  Maar bij jou kan ze die dus gewoon bestellen en ze worden naar België verstuurd?  :D
#632320
Heb het boek vandaag bestelt bij Tannetje. Ben erg benieuwd ernaar. Hoop er veel kennis uit te halen, zodat ik ook wat meer durf te gaan barfen. Ben volgende maand jarig en het lijkt me al een leuk verjaardagscadeautje  :). Maar ik ben wel bang dat ik het boek al uit heb voor mijn verjaardag  ;).
#632325
Sanyo schreef: Toen ik laatst geld overboekte naar een Duits banknummer vroeg de bank iets van 10 euro voor het overboeken. Dus ook dat was zeer zeker niet gratis! (ik heb Postbank, misschien dat het per bank verschilt?)
Als je op de Postbanksite kijkt bij Betalingen Buitenland kun je zien dat binnen Europa overboekingen gratis zijn mits je IBAN en BIC van de ontvanger invult, en bij kosten Shared costs. Dat is Eurogiro Basis. DIe gebruik ik altijd, en ik heb al een paar jaar niks hoeven te betalen voor boekingen, bij of af.
Naar bv USA iets overboeken op een bankrekening is peperduur, kun je beter een cheque sturen. UK idem. Maar dat zijn de niet-Eurolanden.

En volgens mij betaal je in NL meer belasting dan in Belgie  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door