Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#616112
Lizzy schreef: Ik ken het WGH niet als een stel nekkleppers....
Nee, ik ook niet, ik neem ze aardig serieus. Maar bij dit stuk had ik zoiets van: overdrijven jullie nou niet een héél klein beetje?
Dus ik denk dat er mogelijk wel wat in zit... Wat te denken van honden die al niet zulke goede nieren hebben? Misschien hebben die wel een mega-probleem, als je ze 5 druiven geeft? Dus in die zin kan ik me voorstellen dat ze schrijven "gewoon niet doen".
Ja, dat denk ik ook :-\. Better safe than sorry...
#616276
ik heb een muur vol prachtige druivenranken met volle trossen druiven vanaf kippen- en Bo-hoogte . of het ongezond is voor kippen? geen flauw idee. voor Bo? ze snoept dus af en toe een lekker druifje en ik merk nooit iets van diarree. Banjer wacht tot de walnoten uit de bomen vallen want die zijn pas lekker volgens haar. ook wel eens gehoord dat die zo supervers ook diarree en andere ellende kunnen veroorzaken. maar daar ook nooit iets van gemerkt. tja, het klinkt saai maar ook hier zal wel gelden; alles met mate.

Barfplaats wordt gesponsord door