Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#54253
SHIVA schreef: Dat quote lukt dus nog niet
Ja Margreet
het was inderdaad gezellig
en ik hoop jullie zeker weer eens te ontmoeten
Je moet alleen niet zo jaloers zijn dat mijn hond zo goed eet ;) :D
Hoi Lizzy
kom maar op met je Brutus
alleen garantie geef ik niet
gebruiken ze bij jullie ook een servet? ;D
Nee wel een slabbetje en een vork ;D
Door margreet
#54278
SHIVA schreef: Ja Nicky heeft hem al in haar bekkie ;)

Ja dat is zo,had ik niet eens erg in hahahaha
Door ine
#54387
margreet schreef:


Ja dat is zo,had ik niet eens erg in hahahaha
Sjonge, ben ik de enige, die nog wakker is?
"Nicky, in HAAR bekkie?"
Hahaha, mag ik even? ;D ;D ;D
Maar, ik ben het met Margreet eens, ook ik vond het heel gezellig en ook je honden zijn goud! Niet van die horizonvlieders! ;) :-[ :-X(niet kotsend bedoeld ;))
Even ON topic, mijn honden zijn snelle eters! Tenzij de jongste Madame zichzelf interessant vindt, dan eet ze traag en laat iedereen meekijken, maar Echt niet mee-eten!
Dit is de jongste teef, van 3. De oudste is haar ma, daarna komt Deetje, maar die is gecastreerd!
Door SHIVA
#54521
Hoi ine
je was wel erg wakker
maar het was zeker erg gezellig
en ik vind jou honden ook heel leuk
trouwens ik vond de groep ook gezellig
en leuke honden
ja ik heb er weer zin in
hopelijk tot gauw
gr shiva
Door jeanne
#62001
SHIVA schreef: Wat heb ik dan voor behoudende honden
1kilo pens voor shiva die doet er een half uur mee
lekker knauwen trekken sabbelen
goed opgevoed je hoort nu eenmaal langzaam te eten ;) ;D ;D
gr shiva
Ja, met een runderpens is madam ietsje langer bezig, ietsje, want daar kauwt ze nog ff op omdat dat veel dikker is. ;)
Door Ollie
#62010
Ik ben ook van plan om af en toe pens te gaan geven, maar ik denk dat gemalen beter is voor mijn bulldogjes dan lappen, want ik ben bang dat ze er in stikken! Maar ik zie dat jullie allemaal hele lappen geven! Is dat beter voor de honden dan? ???
Door Lizzy
#62031
Ollie schreef: Ik ben ook van plan om af en toe pens te gaan geven, maar ik denk dat gemalen beter is voor mijn bulldogjes dan lappen, want ik ben bang dat ze er in stikken! Maar ik zie dat jullie allemaal hele lappen geven! Is dat beter voor de honden dan? ???
Nou, het voordeel van een lap(je) is dat ze (als het goed is) er lekker aan sleuren en rukken en trekken en dAt is weer erg goed voor het gebit van de hond!

Maar ik knip de lappen voor onze Brutus ook in stukken want hij presteert het om 1 lap van 1 kilo in 0,3 nano-seconde naar binnen te werken.... hij slikt het gewoon in zonder er echt 1 keer zijn tanden/kiezen in te zetten. Met veel kok-bewegingen en geluiden wordt zo'n lap dus naar binnen gepropt en ik vind dat dus ook niet fijn....
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 06 mar 2004, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#62070
Lizzy schreef:

Nou, het voordeel van een lap(je) is dat ze (als het goed is) er lekker aan sleuren en rukken en trekken en dAt is weer erg goed voor het gebit van de hond!

Maar ik knip de lappen voor onze Brutus ook in stukken want hij presteert het om 1 lap van 1 kilo in 0,3 nano-seconde naar binnen te werken.... hij slikt het gewoon in zonder er echt 1 keer zijn tanden/kiezen in te zetten. Met veel kok-bewegingen en geluiden wordt zo'n lap dus naar binnen gepropt en ik vind dat dus ook niet fijn....

Nou nee dat zie ik dus ook echt niet zitten, ze zijn hier zo vreselijk graperig, nou dan moet ik toch echt wel voor gemalen pens gaan vrees ik! :P
Door Janet
#62243
Malen hoeft toch niet? Je kunt het toch ook in stukken snijden?
Door Ollie
#62256
Janet schreef: Malen hoeft toch niet? Je kunt het toch ook in stukken snijden?
Ja dat zou ook nog kunnen! Maar ik koop het gewoon bij de dierenwinkel in die pakjes, of is dat minder van kwaliteit? ???
Door jeanne
#62315
Lizzy schreef:

Nou, het voordeel van een lap(je) is dat ze (als het goed is) er lekker aan sleuren en rukken en trekken en dAt is weer erg goed voor het gebit van de hond!

Maar ik knip de lappen voor onze Brutus ook in stukken want hij presteert het om 1 lap van 1 kilo in 0,3 nano-seconde naar binnen te werken.... hij slikt het gewoon in zonder er echt 1 keer zijn tanden/kiezen in te zetten. Met veel kok-bewegingen en geluiden wordt zo'n lap dus naar binnen gepropt en ik vind dat dus ook niet fijn....

ja, hier dus ook , ik heb de hele lamspens vandaag ook maar ik stukken geknipt, was weer binnen no time verdwenen, de schrokop :-\
Door Lizzy
#62352
Ollie schreef:

Ja dat zou ook nog kunnen! Maar ik koop het gewoon bij de dierenwinkel in die pakjes, of is dat minder van kwaliteit? ???
Nou, op zich vind ik grotere stukken pens beter verteren en langer in de maag blijven dan gemalen vlees/pens.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door