Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hobbes
#609979
conleeuw schreef: ik ben opgegroeid met lam en geit qua vlees, dus de lucht vindt ik ook niet schrikbarend, maar ik weet dat sommige mensen het ronduit vies vinden.... het heeft voor mij de geur van thuis ;D
Dan durf ik het wel te bekennen: eigenlijk vind ik pens lekker ruiken: :D
Doet me ook denken aan vroeger, paardenstallen en circuspistes (heb wel nog nooit een lap pens in handen gehad, alleen de 'gecivileerde' gemalen pens van Smuldier)
Door Mevroi Kruim
#610086
Rovanna schreef: Nee, dat lusten zelfs mijn honden niet
Die van mij ook niet, zelfs Tara de Kliko niet, maar de katten doen er een moord voor!
Alleen zelf plukken, daar beginnen de verwende monsters niet aan  >:(
Door peerle
#610125
Hobbes schreef: Dan durf ik het wel te bekennen: eigenlijk vind ik pens lekker ruiken: :D
Doet me ook denken aan vroeger, paardenstallen en circuspistes (heb wel nog nooit een lap pens in handen gehad, alleen de 'gecivileerde' gemalen pens van Smuldier)
dat snap ik wel, ik vind het ook iets hebben van stalgeur, gewoon heel sterk  :) .
Ik vind pens ook altijd minder stinken dan de mensen rond mij  :D
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#610363
Bianca schreef: Naar mijn idee ziet het er "gewoon"uit als vet, beetje ranzig misschien..... Als het een abces was gewees, zou de kleur heel anders zijn (groen). Ik houd het op vet bolletjes... Was het trouwens bevroren geweest?
Ja, het was eerst bevroren geweest, maar dat is geitenrib bij mij altijd en ik had dit nog nooit eerder gezien. De ribben zijn gewoon in de koelkast ontdooid en ik heb niks gedaan om dat proces te versnellen. Ik ontdekte het 'spul' ook pas toen ik een rand vet afsneed, want van de buitenkant was niks te zien. Het voelde heel korrelig aan, een beetje als kalk waarmee de lijnen op een voetbalveld worden gezet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door