Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rovianne
#607433
Mag je naast zalmkoppen ook andere koppen geven? En aan koppen zit toch geen vlees volgens mij? moet ik dit dan zien als "bot" en er daarnaast nog ander visvlees geven?
Door conleeuw
#607439
ik geef wel hele vissen, daar zitten de koppen ook aan, er zit wel enigsinds vlees aan, en natuurlijk ook de rest wat je in een hoofd vindt, dus er zit wel voedingsstoffen in.  ;) dus ja, je kan andere koppen ook geven, ik geef liever heel vis omdat mijn honden niet echt staan te juigen van koppen ;)
Door Lizzy
#607448
Ja hoor, aan de zalmkoppen zit nog behoorlijk wat vlees. Omdat het ook vrij veel graat bevat, reken ik zalmkop tot vleesbot ja. Verder voer ik hele/rauwe vissen zoals sardientjes. Die vinden ze hier lekker. Makreel kun je ook voeren. Mijn honden zijn niet dol op makreel. Ja, verder kun je zo'n beetje iedere vis voeren, maar het beste is toch wel vette vis. En van de vette vissoorten is rauwe (pan)haring en sardien en makreel en ansjovis wel favoriet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#607564
Kabeljauwkoppen zou ik wel laten liggen, die zijn meestal knoerhard (ook de kleinere koppen al) en qua smaak weinig aan. Hier worden ze in ieder geval resoluut geweigert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door