Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#604007
Ik heb van onze maaltijd (nasi :P) nog een halve zak roerbakmix over. Beetje zonde om weg te mikken dus ik twijfel om er de staafmixer in te zetten en er een groentemixje voor de bullen van te maken.
Er zit in, winterpeen, prei, taugé, witte kool en rode paprika......
Oke, het zijn niet de ingredienten waarmee ik mn groentemix zou maken, maar is het wat voor een keertje of kan ik het beter maar meteen wegkieperen?!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#604021
Ik zou de prei er tussenuit halen, de rest kun je het wel geven. En anders wegkieperen of voor jezelf in de vriezer bewaren (als je nog plaats hebt :P ;D)
Door Lizzy
#604033
Ik zou zelf de grootste plukken prei eruit halen. Een beetje prei gaat geen hond dood van hoor, maar veel prei is gewoon niet gezond. Verder lijkt het me prima om te gebruiken, deze groente.
Door Happy Tail
#604641
mijn eerste idee ook, is al vermeld, de prei er zo veel mogelijk uithalen en dan lekker een groentesoep van maken.
heb wel ook ergens vernomen dan sommige honden wat kunnen reageren op paprika....
Door Jojo
#604667
Kruimel schreef: Zou er ook de ui uithalen ...
:) die zit er niet in ;)
Maar ik heb het maar in zn geheel in de vriezer gedaan, voor de volgende keer. Het was best fijn gesneden dus de prei er uit friemelen zou een beste klus zijn geweest. Ach, het is wel een mooi kwakje groente voor als ik nog es een kant en klaar pastaatje ofzo wil 'upgraden'  ;D
Door Mevroi Kruim
#604758
Jojo schreef: :) die zit er niet in ;)
Maar ik heb het maar in zn geheel in de vriezer gedaan, voor de volgende keer. Het was best fijn gesneden dus de prei er uit friemelen zou een beste klus zijn geweest. Ach, het is wel een mooi kwakje groente voor als ik nog es een kant en klaar pastaatje ofzo wil 'upgraden'  ;D
Handig!  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door