Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#598495
AstridStraver schreef: Soepkippen geef ik ook niet meer.
We hebben liters kippensoep moeten eten (dat wilde Borke wel trowuens die soep) van die soepkippen die ik bij het Islam Centrum had gekocht. Het ziet er ook veel minder goed uit dan de super kip die ik nu voer. Die soepkippen eet Borke niet.
Met recht oude soepkippen...zelfs de honden moeten het niet ;D ;D
Door tieneke
#598497
Malamoods schreef: Nou, hij ligt te ontdooien voor morgen.... Ik verdeel hem gewoon over drie maaltijden... Is toch niet erg dat hij op 1 dag alleen dat krijgt?

Rachel.
Nee hoor ;)
Door Femke
#598504
Malamoods schreef: Nou, hij ligt te ontdooien voor morgen.... Ik verdeel hem gewoon over drie maaltijden... Is toch niet erg dat hij op 1 dag alleen dat krijgt?

Rachel.
nee hoor lijkt mij niet.
Als je er eentje hebt waar het nekje en de orgaantjes nog binnenin zitten heb je mooi een compleet maaltje  ;)
Door Malamoods
#599008
Deel 1 is vanochtend met smaak naar binnen gegaan! Jammer dat hij nog geen grote maaltijden in één keer naar binnen mag schuiven... Ik zou hem wel willen zien trekken en sleuren... Lijkt me fantastsich! Maar, dit was ook heel vermakelijk moet ik zeggen....

Rachel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door