Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door chellie
#599775
de vis die ik vh weekend had gekocht was niet echt een succes nog  :-\...heb wijting en makreel gekocht...Pica heeft er even aan gelikt en dat was het, heb de vis maar weggegooid, de rest ligt nog in de vries....

de kippennekken en eendennekken gaan er goed in en worden goed gekauwd


Kan ik trouwens 's ochtends kvv geven en in de avond barf? of is het beter een paar dagen kvv en een aantal barfdagen in te lasten...??
Gebruikersavatar
Door Nitus
#599983
Je kan rustig 's morgen kvv en 's avonds barf geven, geen probleem.

Makreel vind Gitte ook niet te  :-X, maar misschien kun je proberen eerst eens een vis in kleine stukjes te snijden en dan een paar stukjes geven ipv een hele vis. Sommige honden moeten dat namelijk leren eten en sommige vertikken het hun hele leven ;). Wat ook wel eens bij vis wil helpen is om het een half uurtje in warm water te leggen, Gitte vind de sardientjes dan stukken lekkerder.
Door chellie
#600059
Nitus schreef: Je kan rustig 's morgen kvv en 's avonds barf geven, geen probleem.

Makreel vind Gitte ook niet te  :-X, maar misschien kun je proberen eerst eens een vis in kleine stukjes te snijden en dan een paar stukjes geven ipv een hele vis. Sommige honden moeten dat namelijk leren eten en sommige vertikken het hun hele leven ;). Wat ook wel eens bij vis wil helpen is om het een half uurtje in warm water te leggen, Gitte vind de sardientjes dan stukken lekkerder.
ok das mooi, kan ik in principe elke dag al gaan barfen...gigig..'s ochtends krijgt ze dan haar kvv en 's avonds haar barfmaaltijd...

dat van die vis ga ik ook maar es proberen, eerst in stukjes als dat niet werkt even in warm water, dank je wel....

anders moet ik maar es recepten opzoeken om zelf de vis maar op te eten  ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#600064
Sardientjes blijven hier moeilijk. In kleine stukjes snijden helpt ook niet echt.
Ik ga dat ook maar eens proberen in warm water. :D Misschien trapt hij er nu wel in!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door