Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#587360
Zullen we het weer over pupjes en barf hebben?
Malinois zal verder best goed voor zijn hondjes zorgen, misschien anders, maar volgens mij komen ze niks tekort.


Wanneer krijg je je pup?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#587400
workingmalinois schreef: Workingmalinois is een "zij" ;D

jajajjajaja met dat ik net dit topic weer open denk ik.... ruk, haar man werkt in ploegen, dus zij is een zij ;D ;D (sorry)

Dit zijn foto's van mijn "zoontje" (want dat is de betekenis van zijn naam) "Fils". Aan zijn snuitje zie je beslist wel hoe "ongelukkig" hij is :)

http://mloots.photosite.com/Fils/

Nou, inderdaad, te triest voor woorden ;D.
Wat leuk, ook jouw hoofd erbij, altijd leuk als je een gezicht bij een naam hebt :D


En dit is mijn Filske aan het werk. Kan je wel zien dat hij het niet tegen zijn zin doet.

http://video.google.com/videoplay?docid ... tine+loots

Je kunt zo mee in de doggydancecontest ;D
;)
Door chrisje
#587569
Goh, knap hoor. ;D
Daar moet je enorm veel tijd hebben ingestoken. Proficiat 8)
Door Lizzy
#587736
workingmalinois schreef: Hij zit overdag in de loopren buiten en vers eten zou dus in een mum van tijd vol vliegen zitten. Hoe lossen jullie dit op?
Ik denk dus echt dat je hier niet bang voor hoeft te zijn. Als ik zie hoe fanatiek de pupjes uit Linga's nest waren met hun voeding (BARF): geweldig gewoon! Ze waren toen dus 4 weken oud en alles ging binnen luttele minuutjes schoon op. Vliegen kregen de tijd niet. En het was hoogzomer hoor, toen deze pups in de tuin zaten! Het was juni vorig jaar! Hele warme zomer gehad, in die periode!

Toen Linga bij ons kwam, vrat ze alles binnen een paar seconden op. En dat doet ze nu nog steeds ;D. Dat is gewoon het grote voordeel van barf. Da's zo lekker, dat laten ze niet staan.

Komt goed!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#587747
Hier eten de pups ook vanaf het begin alles in 1 keer op dus daar zou ik ook niet bang voor zijn.
Door roefus
#588215
Ik heb je al eens gezegd dat ik vind dat je bijzondere honden hebt :D
En volgens mij ben je er best goed mee bezig.
Hartstikke leuk dat filmpje.
Ehhh...is dat je achtertuin, met die aardige waterplas?
Neu..ben niet jaloers (klein tikkeltje maar) :P
Door workingmalinois
#588306
Ik heb je al eens gezegd dat ik vind dat je bijzondere honden hebt
En volgens mij ben je er best goed mee bezig.
Hartstikke leuk dat filmpje.
Ehhh...is dat je achtertuin, met die aardige waterplas?
Thanks :D
Ja, dat is idd mijn "tuin".
Wij wonen heel afgelegen, in het midden van een bos, aan het einde van een doodlopende zandweg.
Zaaalig en perfect voor de honden (in functie van hen ook gekocht trouwens)!
Dichtste buren op 2km, een massa ruimte voor de woeffers en een gigantisch natuurlijk zwembad.
Daar moet je enorm veel tijd hebben ingestoken. Proficiat
Dat "dansje" van Fils was eigenlijk helemaal niet ingestudeerd en hij deed het op het filmpje echt pas voor de derde maal. Het was echter wel een aaneenschakeling van oefeningetjes die hij goed kent uit zijn training, zoals draaien, achterwaarts lopen enz...
Filske is mijn droomboy met een enorme focus voor zijn vrouwtje en leert daarom zulke dingen heel makkelijk.
Ik hoef maar te zeggen "vrouwtje kijken hé" en dan loopt hij als in extase naar mij te kijken (kon ik mijn man maar zo dresseren ;D)
Wanneer krijg je je pup?
Hij wordt deze week geboren!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door