Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#586485
Joke Miedema schreef: Hert vindt ze heerlijk net als duif en haas. Behalve struis vindt ze alles lekker. Gek he?
haha, ja ik vroeg het me af omdat ik de hele tijd lees dat degene die geen struis lust ook geen hert lust.
Maar, zo zie je maar weer :D
Ja, is inderdaad gek, zeker als ze dan wel weer duif lust (want dat lusten er blijkbaar niet veel).
Ik heb hier nog nooit hert of duif gegeven.
Er was geen hertenvlees meer te krijgen in Mill.
Dat proberen we 'n andere keer dan maar uit.
Laatst gewijzigd door roefus op zo 09 jul 2006, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~Joke~
#587245
Niet te geloven maar zonet zette ik Penny voor de tweede keer struis voor en ze at het met smaak op ;D ;D Niks geen lange tanden ;D
Door Twiz
#587343
Twizzle mag van de dermatoloog weer alles eten, dus vandaag eens struis gegeven, en mjammie......de bak nog extra uitgelikt.

Alleen duif en konijn wil ze niet eten, voor de rest eet ze alles wat ik haar voor zet.
Door lyadeh
#587595
Mo vindt struis en hert heerlijk.De katten vinden alle vleessoorten heerlijk en de hond die geen struis lust, lust ook geen hert(vlees). Maar ook geen paard ,(vlees) alleen wel paardenhart en hertenhart . Hij is een supertut wat eten betreft.
Door petrap
#592013
Ik heb voor de zekerheid wat struisvogelvlees (het is net gehakt) door de Bibi geprakt, samen met een klein geknipt sardientje (die ze heel niet moeten) en alles is opgegaan :). Heb ik gelukkig niet voor nop 4 kilo struisvogel gekocht. Onder welke categorie valt die struisvogel? Spiervlees???

Gisteren vertelde ik op m´n werk dat ik struisvogelvlees voor de honden had gekocht. Mijn collega´s hebben er hartelijk om gelachen (`Wat voor honden heb je dan? Tijgers ofzo???), dus dat barfen zorgt ook nog voor een vrolijke noot op kantoor ;D.
Laatst gewijzigd door petrap op za 15 jul 2006, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door