Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ine
#282
Er bestaat echt een eendvariant in de hondenvoeding!!
Carnibest heeft de eend/rijst!! En die is er niet alleen maar overgevlogen, het zit er ook nog eens echt in!! ;)
Door roger
#283
<<Wat vinden jullie hebben jullie een goed idee?  Hebben jullie een simpel recept voor mij waarmee ik direct aan de slag mee kan.<<


OK, speciaal voor jouw Maria ,een heel eenvoudig en simple maar oh zo smakelijk recept waar je honden gegarandeerd van gaan smullen:

parelhoenkarkas gevulde met "haggis" a

-je neemt van een lam het hart, lever, long,pens, slokdarm en luchtpijp, dich alles versnij je in porties ter grote van de behoefte van je gasten.
- de saus maak je van een scheutje olijfolie waar je een soeplepel gepureerde tarwekiemen, alfalfa kiemen, wat gemalen lijnzaadjes en wat gemale sesamzaadjes doordraaid.
-deze saus meng je goed onder het de ratatouille van de lamsingewanden.
-om een goede darmtoevoer te verzekeren en de er zeker van te zijn dat de nodige probiotics mee naar binnen gaan doe je door dit alles nog een grabbel zuurkool, verse zuurkool wel te verstaan
- Neem nu de parelhoenkarkas uit de koelkas, knip zijn achterwerk wat groter uit en prop de hele mikmak in het karkas

Serveer op kamertemperatuur, liefst buiten !

Gr.
Roger
Door roger
#284
<<Wat vinden jullie hebben jullie een goed idee?  Hebben jullie een simpel recept voor mij waarmee ik direct aan de slag mee kan.<<


OK, speciaal voor jouw Maria ,een heel eenvoudig en simpel maar oh zo smakelijk recept waar je honden gegarandeerd van gaan smullen:

parelhoenkarkas gevulde met "haggis" à  la mode du chien

-je neemt van een lam wat  hart, lever, long,pens, slokdarm en luchtpijp, dit alles versnij je in porties ter grote van de behoefte van je gast of gasten

- maak een marinade van een scheutje olijfolie waar je een soeplepel gepureerde tarwekiemen, alfalfa kiemen, zonnebloemkiemen, fenugriekkiemen ,wat gemalen lijnzaadjes en wat gemalen sesamzaadjes doordraaid.

-laat die marinade effe trekken en dan meng je die goed onder het de "ratatouille" van de lamsingewanden.

-om een goede darmdoorvoer te verzekeren en er zeker van te zijn dat de nodige probiotics mee naar binnen gaan doe je door dit alles nog een grabbel zuurkool, verse zuurkool wel te verstaan

- Neem nu de parelhoenkarkas uit de koelkas, knip zijn achterwerk wat groter uit en prop de hele mikmak in het karkas

Serveer op kamertemperatuur, liefst buiten !

Gr.
Roger
Laatst gewijzigd door roger op di 07 okt 2003, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door