Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#578054
Peet schreef: :o :o 10 weken oud??????

Weet je wel zeker dat dat een Dalmaatje is?????
Volgens mij is ze een orka-in-spikkel-vermomming ;D ;D
Linga de killer-wale. Tuurlijk ;D!
Gebruikersavatar
Door Miekie
#578302
wat ik altijd een beetje creepy vindt is dat je die bek v/ zalm open en dicht ziet gaan als ze erop kauwen,net of die nog naar adem hapt ofzo.Of je ziet ineens een oog naar buiten ploppen... :o
Gebruikersavatar
Door Nitus
#578304
Miekie schreef: wat ik altijd een beetje creepy vindt is dat je die bek v/ zalm open en dicht ziet gaan als ze erop kauwen,net of die nog naar adem hapt ofzo.Of je ziet ineens een oog naar buiten ploppen... :o
;D ;D ja, dat is weleens een beetje spooky.. ;D
Door 202Spots
#578315
Miekie schreef: wat ik altijd een beetje creepy vindt is dat je die bek v/ zalm open en dicht ziet gaan als ze erop kauwen,net of die nog naar adem hapt ofzo.
Zo vind ik dat wanneer er 'n kippen VOET uit de bek hangt...is 't net of er 'n baby handje bye bye aan 't zwaaien is.. 8)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#578334
202spots schreef: Zo vind ik dat wanneer er 'n kippen VOET uit de bek hangt...is 't net of er 'n baby handje bye bye aan 't zwaaien is.. 8)
Ja die kippenvoeten zijn afschuwelijk eng!
Het is dat Skik ze wel lekker vindt maar ikzelf gruwel van die dingen.
Ikzelf wil binnenkort ook voor het eerst zalmkop geven en ik ben blij dat ik alvast weet hoe eng die dingen kunnen zijn! ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#578374
bedoelen jullie van die poten die je los (dus zonder benen eraan) kunt kopen? ik heb grote gezien, volgens mij van kalkoen, kan je die ook geven ??? ??? dus complete voeten met tenen huid en al ???
pike is wel eens met de achterste helft van een meerkoet uit het riet tevoorschijn gekomen :o twee van die bengelde poten uit zijn bek dat zag er ook wel bizar uit, hij ruilde de buit ook nog tegen een br.. ;D ;
Door 202Spots
#578908
pike schreef: bedoelen jullie van die poten die je los (dus zonder benen eraan) kunt kopen? ik heb grote gezien, volgens mij van kalkoen, kan je die ook geven ??? ??? dus complete voeten met tenen huid en al ???
Yup ...deze ;)
maar ik knip eigenlijk wel die vieze lange nagels van ze :-\

Afbeelding
Door Golden-Fynn
#579006
Fynn heeft vandaag z´n eerste zalmkop gegeten:
eerst even kijken (wat is dat nou?), daarna ermee naar de tuin en binnen een kwartierte was hij op.
De kinderen konden het niet geloven, met tandjes en al opgegeten :P.

Groetjes,
Alexandra en Fynn ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#579061
Peet schreef: Gisteren kreeg ik 2 zalmkoppen van Bianca (Audrina). Ik vond ze toch wel erg hard hoor...of ben ik te watterig?

Bovendien heeft 1 van die 2 mij gebeten..... :o. >:(...'t kreng..zelfs met afgehakte kop zijn ze nog vals >:( :-X :P

Uiteindelijk heb ik de mooie stukken achter de kiewen losgesneden en die gevoerd....de hele kop durfde ik niet, zeker met die tandjes... :-[...ben ik nou een barftut? Voeren jullie echt hele koppen? :P
Ik vond nog een filmpje van Wodka met haar eerste zalmkop. Hier zie je dat ze juist als eerste de bek met tandjes aanvalt... ???

http://www.dropshots.com/day.php?userid ... e=20060411
Door tieneke
#579065
202spots schreef: Yup ...deze ;)
maar ik knip eigenlijk wel die vieze lange nagels van ze :-\

Afbeelding
Arghhhhh...deze vieze zooi zag ik verleden jaar hier in een dierenwinkel,zat in een doorschijnbare 15 kilo zak....
o wat was die aanblik vreselijk goor! :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#579086
202spots schreef: Yup ...deze ;)
maar ik knip eigenlijk wel die vieze lange nagels van ze :-\

Afbeelding
vijl je ze dan ook nog een beetje bij? ;D die ik gezien heb waren grijs
Door 202Spots
#579108
tieneke schreef: Arghhhhh...deze vieze zooi zag ik verleden jaar hier in een dierenwinkel,zat in een doorschijnbare 15 kilo zak....
o wat was die aanblik vreselijk goor! :-X
Maar wel vreselijk lekker voor de hondje, en is ook 'n delicacy voor mensen hoor!! Deze eende pootjes zijn helemaal iets speciaals en 3 x zo duur!!
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door