Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#672522
Nou, dan ga ik dat binnenkort proberen, want ik ben heel benieuwd! Is toch ook voor menselijke consumptie? Of alleen voor de viervoeters?

Nou heb ik niet veel verstand van katten, maar kunnen die ook gedroogd vlees en fruit eten?

Rachel.
Door Mevroi Kruim
#672582
Mijn katten gaan voor gedroogd vlees, en vooral vis. Fruit mag ik lekker zelf opeten. En dat doe ik dan ook, dat is echt voor mij, jammie!
Idd ff afdeppen, het citroensap trekt er toch wel in als je de schijfjes een paar minuten in water met citroensap legt.
Bananen kun je trouwens ook goed drogen op deze manier. Ooit een paar kilo bruine bananen gescoord bij de gezonde winkel, plakjes, door citroensap, drogen: heerlijk!
En vleestomaten drogen gaat ook goed al duurt dat wel lang. Eigengemaakte (zon)gedroogde tomaatjes in geurige olie! Weld e goeie Italiaanse pruimtomaten nemen en geen Hollandse wasserbomben.
Door *wendy*
#673104
Ik heb net de goedkopere versie besteld met gelijk 4 extra plateau's. Ben reuze benieuwd.

Kan ik hier ook runderhart mee drogen? Heb nl een slager die constant met runderharten loopt te gooien  :D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#673141
Kruimel schreef: Gekocht ... bij de bio-winkel, dus peperduur  :-\ maar ik had zo'n zin in goeie pruimenjam.
Als jij nog iemand kent met teveel pruimen of ander fruit, dan hou ik me aanbevolen!
Verdorie, ik lees dit nu pas, sorry...
Ik zit hier midden in de Betuwe tussen allemaal gezellige buren die ieder pruimen-, peren-, appel- en kersenbomen in de tuin hebben staan. Met geen mogelijkheid krijgen we dat allemaal met elkaar opgegeten, dus er worden ieder jaar helaas een hoop emmers op de composthoop gegooid...
Help je me volgend jaar herinneren?
Door tieneke
#673144
-Saskia- schreef: Verdorie, ik lees dit nu pas, sorry...
Ik zit hier midden in de Betuwe tussen allemaal gezellige buren die ieder pruimen-, peren-, appel- en kersenbomen in de tuin hebben staan. Met geen mogelijkheid krijgen we dat allemaal met elkaar opgegeten, dus er worden ieder jaar helaas een hoop emmers op de composthoop gegooid...
Help je me volgend jaar herinneren?
Hier maken we er aankomend jaar onze zelfgestookte slivovice etc van  ;)  :P
Door Mevroi Kruim
#673262
pippy schreef: Ik heb net de goedkopere versie besteld met gelijk 4 extra plateau's. Ben reuze benieuwd.

Kan ik hier ook runderhart mee drogen? Heb nl een slager die constant met runderharten loopt te gooien  :D
Bofkont! Goed vangen dus  ;D

Jazeker kun je hart drogen, gaat prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door