Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#577587
I heb ook de simpele versie van Tieneke's droger, alleen een aan/uitschakelaar en geen timer, en het drogen gaat prima. Alleen, je moet er dus wel zelf aan denken om 'm uit te zetten ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#577698
En omdat ik wat vergeetachtig ben heb ik die van Tieneke met timer en uiteraard doet die het hier verder ook naar behoren. Hondjes zijn nog steeds blij :D
Door Erna
#577700
Ik heb ook de luxe uitvoering met timer van Tieneke en die doet het prima. Ook makkelijk afwasbare bakken. Het enige nadeel is dat ie zo groot is maardat zijn ze allemaal.
Door Mevroi Kruim
#578027
Edwin en Brenda schreef: Kan je d'r ook weer meer in kwijt natuurlijk :)

Precies! En da's dan weer zuinig met de elektriek ;D
Door C@rine
#578142
En hebben jullie de standaard uitvoering, met 5 rekjes ? Of hebben jullie al uitgebreid?
Is er dan ook verschil in droogtijd?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#578228
Brumby schreef: En hebben jullie de standaard uitvoering, met 5 rekjes ? Of hebben jullie al uitgebreid?
Is er dan ook verschil in droogtijd?
Ik had er meteen 2 rekken bijgenomen. De droogtijd is afhankelijk van grote/dikte van wat je erin stopt. Pensreepjes staan hier zo'n 8 uur, luchtpijp uurtje of 6. Maar meestal zet ik 'm op 8 uur, zeg welterusten en kijk dan de volgende dag even hoe het is en meestal is het dan wel goed ;D
Door C@rine
#578442
Mijn gedroogde tomaten waren de laatste keer niet zo'n succes. ::) Ik ga ook maar eens tot bestel actie over! Nu ik dit zit te schrijven moet ik denken aan een oude tante daar lagen vroeger ( 35 jaar geleden) altijd appeltje te drogen op de kachel, lekker!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#579019
Kruimel schreef: Precies! En da's dan weer zuinig met de elektriek ;D
En zo hep ieder nadeel weer zijn voordeel ;D
Door Twiz
#579092
Op de plaatjes lijken de droogmachines niet zo heel erg groot, hoe groot zijn ze dan werkelijk, de doorsnee bv.?
Door tieneke
#579325
Twiz schreef: Op de plaatjes lijken de droogmachines niet zo heel erg groot, hoe groot zijn ze dan werkelijk, de doorsnee bv.?
Hij staat bij mij gewoon in het onderste keukenkastje
Met 6 roosters erop ;)
Zal hem straks eens opmeten.
Door Helen
#579459
Edwin en Brenda schreef: Lijkt me nou ook weer niet al te groot.

De mijne (stockli) is veel en veel groter. Ik zal hem straks opmeten voor je. Hij is iig even hoog als Balou ;D (vraag me niet hoe ik dat weet ;D )
Door tieneke
#579470
Edwin en Brenda schreef: Lijkt me nou ook weer niet al te groot.

Er gaat per rooster 1 pond vlees op ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door