Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca1
#565248
harde ribben?
Ik heb laatst wat herteribben van iemand gekregen en vanmorgen voor het eerst gegeven, maar ze lijken me zo hard. het 'kraakgeluid'is ook anders zeg maar.
Ik heb er nog even met een hamer opgeslagen en ik kreeg ze niet echt makkelijk verpletterd. nou zijn het ook wel hele smalle ribjes en die verpletteren in mijn ervaring zowiezo al minder makkelijk dat wat bredere, maar volgens mij zijn deze ribben HARD.
Wat zouden jullie doen. ik heb er niet zoveel van dus ik zou de rest kunnen verpletteren, of kan ik het beter helemaal niet geven.
en wanneer vinden jullie iets tE hard, wat is je criterium?? Help
Laatst gewijzigd door Bianca1 op wo 07 jun 2006, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#565254
Als ik ribben aan mijn honden geef die ze met moeite kunnen eten, dan geef ik ze niet meer. En dan gooi ik ze liever weg dan dat ik het risico loop. Ik heb ook geen honden die het vlees eraf gaan zitten pulken om het bot vervolgens te laten liggen. Ze zijn gewend van mij zachte botten te krijgen, dus ze gaan direct voor het eten van het bot. Als ik honden zou hebben die netjes het vlees eraf zouden eten, dan zou ik ze het vlees eraf laten eten en het bot wegnemen.

Barfplaats wordt gesponsord door