Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#563962
Cindy de Wolf schreef: Het was vanuit Den Haag zo een 147km naar Mill toe.

Ik ben in mei geweest en vond het goed te doen op zaterdag. Ik meen dat Willeke binnen nu en een paar maanden weer zou gaan. Ik zelf ga als ik door mijn voorraad heen ben en als hij de hertenribben weer heeft. In november/december krijgt hij ook weer volop hazenkarkas :P :P :P :P Dan gaan we op zeker inslaan.
En jij woont in Den Haag? Als dat zo is zou je dan wat voor mij willen nemen als je gaat en dan kom ik het wel bij jou ophalen. Ik hoor het wel! ;)
Door Cindy de Wolf
#563967
Ik zal jullie beide wel even een seintje geven maar dat kan best nog wel even duren aangezien ze het hertenvlees en struisvogelvlees niet zo denderend vinden. Maar de ribben en struisvogelkarkas heb ik nog niet geprobeerd dus ik ga sowieso binnen nu en een maand of 3.
Door Laura2004
#563971
Cindy de Wolf schreef: Ik zal jullie beide wel even een seintje geven maar dat kan best nog wel even duren aangezien ze het hertenvlees en struisvogelvlees niet zo denderend vinden. Maar de ribben en struisvogelkarkas heb ik nog niet geprobeerd dus ik ga sowieso binnen nu en een maand of 3.

Super!!! Ik hoor het wel ;)
Door roefus
#563987
Goed dat dit topic er is :D
Wnat ik wilde deze week iets bestellen.
Denk dat ik de kilootjes dan toch maar heel beperkt houdt en eerst eens aankijk of het überhaupt gelust wordt.
Want hier hebben ze nog nooit hert of struis gehad.
Zijn de reibben van hert trouwens goed te knarsen?
Door roefus
#564008
Jolly schreef: Ik zou het niet weten of men hier hert lust, hebben ze nog nooit gehad.
Tja, hert en struis ::) klinkt ook wel heel exclusief.
En als er ginds geen snippertjes verkocht werden (blijkbaar heel goedkoop), dan denk ik ook niet dat het hier óóit op het menue kwam...
Door Twiz
#564066
Twizzle vindt hert heerlijk, en dat maar is goed ook want ze mag even niets anders.

Ik had 30 kilo besteld en er zijn er nu ruim 10 op, in twee weken. Dus heb ik misschien nog voor een week of vier.

Struis heeft ze nog niet gegeten, dus heb ik geen idee of ze het lekker vindt of niet.

Herteribben zijn volgens mij een beetje vergelijkbaar met de geiteribben die Twizzle gegeten heeft.
Alleen jammer dat ik geen ribben uit Mill heb want voor deze ribben betaal ik 4,50 euro per kilo, en ze zijn niet gemakkelijk verkrijgbaar.
Dus is het bot percentage momenteel niet helemaal okay, maar beter iets dan niets, en als het goed is, is het maar tijdelijk.

Heb ik gelijk een vraagje.
Orgaan (hart en lever) van hert is natuurlijk goed bruikbaar in een eliminatie dieet, maar durf ik ook hertepens te geven ivm datgene wat IN de pens kan zitten.
We zijn juist bezig alle granen te vermijden, loop ik met pens dan geen kans op dingen waar ze niet tegen zou kunnen?

Enne..........als ik naar Mill ga geef ik een seintje, mocht iemand anders (uit de regio) eerder naar Mill gaan, dan hoor ik het graag.
Door tieneke
#564095
AstridStraver schreef: Ik heb Borke een paar stukljes hertenbout gegeven, om eens te testen of hij hert lust.
Niet dus :(
Hier moest Borke het ook niet ;)
Vonden Tinus en Tara helemaal niet erg ;D ;D
Door Lizzy
#564099
Pauline schreef: Branko (eigenaar Mill) heeft me trouwens vertelt dat hij ook konijn zou kunnen verzorgen!
Ohhwww, boeiend!!! Pinkel vindt konijn namelijk het einde!!!!!!!!!!! Prijs?

Wat is het eigenlijk voor bedrijf? Iemand enig idee waar het hert en struis vandaan komt?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 05 jun 2006, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door