Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#563816
Het menu van de honden is tegenwoordig uitgebreid met hertenvlees (uit Mill - ik vond het wel jammer dat de snippers ook echt snippertjes bleken te zijn... vinden jullie dat ook of zeur ik? Jaaa, voor die prijs zeur ik waarschijnlijk ;D).

Goed, wie van jullie honden lust geen hert?

Brutus en Linga vonden het heerlijk maar Pinkel...... ze stond echt te gruwelen!!!!!!!! Nog erger als bij kippenlever!!!!!!!!
Door bas rouge
#563830
Bolke en Barousse vinden het hertenvlees heerlijk, net als struisvogel en paard. Rein eet absoluut geen van bovenstaande vlezen. Zijn reactie is vergelijkbaar met die van Pinkel.

Toen ik de eerste keer hert voerde had ik de Lagotto van mijn ouders te logeren, zij viel hongerig op de bak met snippers aan. Met de bek vol vlees keek ze plots ontzet en spoog alles uit en heeft daarna nog een tijd staan kokken, zo goor vond ze het.
Door Lizzy
#563832
bas rouge schreef: Toen ik de eerste keer hert voerde had ik de Lagotto van mijn ouders te logeren, zij viel hongerig op de bak met snippers aan. Met de bek vol vlees keek ze plots ontzet en spoog alles uit en heeft daarna nog een tijd staan kokken, zo goor vond ze het.
;D ;D ;D ;D ;D ;D, errugggggg ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Cindy de Wolf
#563943
Bij mij vinden ze struisvlees echt om te gruwelen, mengen met wat CB of pens werkt wel maar niet van harte. Hertenvlees gaat wel naar binnen maar nou niet om te zeggen; aanvalluhhhh. Verwende krengen zijn het ;D ;D ;) ;) De hert en ree snippers van de Sligro zijn wel echt snippers maar daar betaal ik 6 keer zoveel voor. Dus ze doen het er maar mee.
Door Laura2004
#563950
Cindy de Wolf schreef: Mill ligt een minuut of 20 voorbij Nijmegen en alles kost daar rond de 1 a 1.25 per kg. Struisvogelkarkas is iets duurder meen rond 4 euro en dan in 5 a 6 stukken gezaagd.
Dat is goedkoop zeg!!!!! :o En kan iemand mij ook misschien vertellen hoe ver dat van Rotterdam vandaan ligt, want ik heb nl geen idee waar Nijmegen ligt en hoe ver dat rijden is :-[
Door Audrina
#563951
Laura2004 schreef: Dat is goedkoop zeg!!!!! :o En kan iemand mij ook misschien vertellen hoe ver dat van Rotterdam vandaan ligt, want ik heb nl geen idee waar Nijmegen ligt en hoe ver dat rijden is :-[
Nijmegen ligt richting de Duitse grens en het is ongeveer anderhalf uur rijden van Rotterdam naar Mill.
Door Cindy de Wolf
#563958
Het was vanuit Den Haag zo een 147km naar Mill toe.

Ik ben in mei geweest en vond het goed te doen op zaterdag. Ik meen dat Willeke binnen nu en een paar maanden weer zou gaan. Ik zelf ga als ik door mijn voorraad heen ben en als hij de hertenribben weer heeft. In november/december krijgt hij ook weer volop hazenkarkas :P :P :P :P Dan gaan we op zeker inslaan.
Door Audrina
#563961
Cindy de Wolf schreef: In november/december krijgt hij ook weer volop hazenkarkas :P :P :P :P Dan gaan we op zeker inslaan.

Oooh dat wil ik ook proberen (voor m'n jongste teef he, niet voor mezelf ;D ). Wil je me een seintje geven als je tegen die tijd gaat?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door