Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Qwertu
#563777
202spots schreef: Ik heb honden die tussen de 25+30 wegen ,en die krijgen 3 - 4 keer per week 'n ei...dus ik zou me echt geen zorgen maken over die dubbeldooiers. ;)

Waarom zo vaak per week een ei?
Door geer
#563841
sylvia schreef: ah dan ben jij van dezelfde rekenschool als ik ;D
Is dat de rekenschool 'een beetje van dit en een beetje van dat, af en toe wat zus en regelmatig wat zo en dan maar kijken of ze niet te dik worden'??? Leuke school was dat he?! ;D
#563946
geer schreef: Is dat de rekenschool 'een beetje van dit en een beetje van dat, af en toe wat zus en regelmatig wat zo en dan maar kijken of ze niet te dik worden'??? Leuke school was dat he?! ;D
;D ;D ;D ;D

Hier zo een 1 a 2 eieren in de week.
#564055
Qwertu schreef: Waarom zo vaak per week een ei?
Waarom NIET??? 8) Ik vind het 'n gezonde eiwittten bron door de groentemix.
Ik geef prakties geen rundvlees i.v.m hogere purine gehalte, dus ik geef meer zuivel producten zoals cottage cheese, ricotta en eieren als andere eiwit bron.
Om de dag 'n ei kan best hoor, er zijn honden die elke dag 'n ei krijgen. ;)
Door Qwertu
#564538
202spots schreef: Waarom NIET??? 8) Ik vind het 'n gezonde eiwittten bron door de groentemix.
Ik geef prakties geen rundvlees i.v.m hogere purine gehalte, dus ik geef meer zuivel producten zoals cottage cheese, ricotta en eieren als andere eiwit bron.
Om de dag 'n ei kan best hoor, er zijn honden die elke dag 'n ei krijgen. ;)
Ahh ok, ik vroeg het me af. Hier is het maar 1 of 2 keer in de week een ei, vandaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door