Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#256487
Nelly schreef: Sorryyyyy!!!!!! :-*
Geeft niks hoor. Volgens mij zaten jullie gewoon gelijktijdig te posten! Over Jan gesproken: ik heb vrij veel boekjes van hem en ik vind hem ook steengoed. Hoewel hier en daar natuurlijk wel verouderd! Jan heeft trouwens minimaal 2 boekjes van JdBL vertaald, lang geleden!
#256489
Lizzy schreef: Hoe en wanneer eten honden dan voorverteerd graan? Bij mijn weten eet een wolf nooit/nauwelijks granen. Want hij eet de maaginhoud van zijn prooi niet op. En wat hij al wel opeet (aan maaginhoud), bevat nauwelijks graan....!
Is ook zo, maar het ging er alleen maar om dat zij hier nog steeds achterstaat, mee eens of niet.... ;)
#256491
Gino schreef: Is ook zo, maar het ging er alleen maar om dat zij hier nog steeds achterstaat, mee eens of niet.... ;)
Maar hoe weet jij dan dat ze hier nog steeds achter staat? (leeft ze nog wel eigenlijk)
en eigenlijk is het ook niet relevant of zij er achter staat
het zou me alleen benieuwen.
#256494
Gino schreef: Is ook zo, maar het ging er alleen maar om dat zij hier nog steeds achterstaat, mee eens of niet.... ;)
Ja, snap ik. Maar ik zou dat dus graag aan JdBL vragen! Want daar verschilt zij dus echt van mening met de meeste schrijvers over rauwe voeding.

Overigens heb ik zelf een tijdje graanvlokken (biologisch) aan mijn honden gevoerd en mij beviel het gewoon totaal niet (alle drie mijn honden niet). Mijn ideeen daarover komen dus ook uit de praktijk.
#256527
Lizzy schreef: Ja, snap ik. Maar ik zou dat dus graag aan JdBL vragen! Want daar verschilt zij dus echt van mening met de meeste schrijvers over rauwe voeding.

Overigens heb ik zelf een tijdje graanvlokken (biologisch) aan mijn honden gevoerd en mij beviel het gewoon totaal niet (alle drie mijn honden niet). Mijn ideeen daarover komen dus ook uit de praktijk.
Nee, maar ik ben het ook wel met je eens...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door