Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#553275
Onze spaniel is na 7 weken eliminatiedieet toe aan nieuwe eiwit bronnen.Ze heeft al kip en lam gehad. Kip verdraagt ze niet , jammer dat ik deze goedkope vleessoort niet meer kan geven. Lam gaat goed .Nu krijgt ze kangeroepoelet , maar nog te kort om te weten of ze er tegen kan. Straks (over een paar dagen als ze 7 dagen kangeroe gehad heeft) ga ik haar tamme eend geven en heb meteen 4 eenden eieren meegenomen.Mooi voor het kalk dat ze toch al te kort krijgt.Maar heeft iemand ervaring met het geven van eenden eieren?? Ik neem aan dat honden deze wel gewoon mogen eten.Ook rauw neem ik aan.Ik wacht met het geven tot ik er zeker van ben dat ze het mogen.
Door lyadeh
#553966
Omdat je met bepaalde bv. vissoorten en vleessoorten voorzichtig moet zijn .Het is natuurlijk niet te vergelijken ,maar voor de zekerheid wilde ik het gewoon weten .Je weet het nooit??!!In elk geval bedankt. Ze zal er zeker van smullen :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door