Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#48535
Ik heb ene biabed, dat is gemaakt van skai, due gewoon effe met een natte doek erover en het is proper. Shaggy die kluift op een vetbed en dat kan lekker de wasmachine in ;D


Afpakken doe ik ook niet meer, ze laten me het wel afnemen hoor, maar het is zo zielig ;)
Door Jose
#48542
Hoi

Dat afpaken was hier eerst ook een probleem. Maar dan met alles dus ook speeltjes, botten rauw heb ik nog niet gegeven dus weet ik niet. Maar je zou eens moeten proberen ze dat te leren heb ik ook gedaan werkt perfect. Eerst geef je en dan naar 5 min. afpakken even zelf vasthouden en dan weer voor 5 min. geven. Dan uurtje wegleggen of langer dan weer geven en afpakken en geven. Zo leer je ze dat als je iets afpakt ze het niet altijd gelijk kwijt zijn maar soms ook terug krijgen. Dit leerproces heeft hier enorm geholpen. Soms moet ik er bij een nog wel eens iets los vringen zoal lizzy al zegt maar het gaat steets beter.

Sucses er mee, zal hier ook nog wel wat worden als ik de eerste botten ga geven. ;D ;D
Door Yorick
#48547
Zo doen jullie dat dus ;D Hij kent het commando LOS wel maar met een bod is ie net dat stukje oostindisch doof en erg op zijn hoede. Hij krijgt ook het bot in de bench omdat ie anders gromt ipv te genieten.

Bedankt in ieder geval voor de tips, er word aan gewerkt! Geduld hé! Dat is het keywoord!
Door Ordell
#48669
Bot krijgt ie altijd buiten, weer of geen weer, dat maakt hem toch niet uit. Ik geef nooit botten die ik af zou moeten pakken. Dit omdat hij botten nooit of te nimmer afgeeft, of het wordt ruzie, en ruilen kent ie helemaal al niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door