Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#544097
Nox heeft nu voor de tweede keer haar zalm gegeten en het smaakt haar steeds beter! :D
Deze keer met kippenekken erbij gegeven want de vorige keer had ze wel wat erg vette ontlasting.

oja didot heeft weer een hele zalmkop naar binnen gewerkt, voor de derde keer probeerde hij of het niet in één :o keer kon...... na veel gek**ts heeft hij het toch maar netjes gekraakt (zucht)

volgende week heb ik hele makreel voor allebei.

oeps verkeerde rubriek!! Lizzy wil je misschien verplaatsen?
Laatst gewijzigd door pallas op za 06 mei 2006, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#544118
Heerlijk toch als ze alles zo naar binnen schuiven ;)
Hier hadden ze vanmorgen makreel en vooral Tara lijkt wel een pinquing...ze zuigt ze zo naar binnen....met de kop altijd als eerste ???en de staart steekt dan als laatste uit haar mond ;D ;D
Door pallas
#544139
tieneke schreef: Heerlijk toch als ze alles zo naar binnen schuiven ;)
Hier hadden ze vanmorgen makreel en vooral Tara lijkt wel een pinquing...ze zuigt ze zo naar binnen....met de kop altijd als eerste ???en de staart steekt dan als laatste uit haar mond ;D ;D
OOOO, dat zal het grijze mormel ook beslist proberen!
Door tieneke
#544143
pallas schreef: OOOO, dat zal het grijze mormel ook beslist proberen!
Vooral als de makreel(effies) helemaal intakt blijft steken.... :o :o
Krijg ik nog iedere keer een hartverzakking van :-X
Door pallas
#544147
lekker...zometeen durf ik niet meer :-\

sta er elke keer weer verbaast van dat het nog steeds goed gaat met die schrok-op ;)
Door tieneke
#544169
pallas schreef: lekker...zometeen durf ik niet meer :-\

sta er elke keer weer verbaast van dat het nog steeds goed gaat met die schrok-op ;)
Die verse makreel glijdt zo naar binnen hoor ;) ;D ;D
Door pallas
#544177
ja, ja... die van jouw zijn wel ietsje groter niet? ;)

schuiven ze ook een halve kip in ene naar binnen?
Door tieneke
#544208
pallas schreef: ja, ja... die van jouw zijn wel ietsje groter niet? ;)

schuiven ze ook een halve kip in ene naar binnen?
Tinus schuift een zeer grote halve kip in een paar minuten naar binnen :-[Tara is iets netter ::) ::)
Sommige mensen zouden er bang van worden....
het mooiste is altijd als ze een welgemeend boer(tje)?laten na een nogal grote maaltijd.
Heeft het wederom goed gesmaakt :P ;D ;D
Door pallas
#544882
didot kraakt een halve kip 3 a 4 keer en slikt hem dan in :o

hij is inmiddels bijna klaar met groeien (nog wat uitzwaren) maar denkt kennelijk dat ie wel een mastief oid is. maar hij weegt 22kg en is echt niet veel groter dan Nox....nou met uizondering van zijn slokdarm misschien ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door