Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Pindy
#538807
Pixie, mijn chihuahua wilde absoluut niks van BARF hebben helaas. dus voerde haar maar gewoon CB wat ze super eet. en wat schetst mijn verbazing de laatste 3 dagen!! onze Bull barft er aardig op los en Pixie begint ZIJN eten te stelen. die goeie sufferd laat het nog toe ook hihi!! ;D als hij bijna klaar is pikt ze dus zijn zalmkop, runderstrot en ligt nu aan zijn geitenschouder te knagen ;D
dus wie weet, word het nog een barfchihuahua!!
helemaal blij dus!!
Door Remke
#538886
Whahaha ach ja, zo zijn die keffertjes he? Gewoon eerst doen alsof ze heeeelemaal niets lusten en even later gewoon zelf beginnen met barf ;D Ze zijn toch zo heerlijk, hahaha
Door Pindy
#540760
hihihi ;D
Pixie heeft de smaak te pakkenm had vandaag een heel treurige Bull die zat te piepen dat er een sjiewawa met zijn geitenrib liep te slepen hahahaa!
mijn vriend kan er niet om lachen, zijn stoere Bull laat zijn voer stelen door mijn ,,tuttebelle sjiewawa'' zoals hij dat noemt. DAT noemen ze dus een alpha teef!! laten we dat pas op cursus hebben gehad hihi.
ga voor Pix maar haar eigen barf maaltijden maken en haar apart van Bull laten eten wabt het is ook best sneu zo'n grote lobbes die under attack word genomen door mijn minipitbull ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#540763
pixie schreef: hihihi ;D
Pixie heeft de smaak te pakkenm had vandaag een heel treurige Bull die zat te piepen dat er een sjiewawa met zijn geitenrib liep te slepen hahahaa!
mijn vriend kan er niet om lachen, zijn stoere Bull laat zijn voer stelen door mijn ,,tuttebelle sjiewawa'' zoals hij dat noemt. DAT noemen ze dus een alpha teef!! laten we dat pas op cursus hebben gehad hihi.
ga voor Pix maar haar eigen barf maaltijden maken en haar apart van Bull laten eten wabt het is ook best sneu zo'n grote lobbes die under attack word genomen door mijn minipitbull ;D
Ik heb er beeld bij ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Pindy
#543486
het gaat steeds beter met mijn barf chihuahua :D
ze eet nu af en toe een lekker portie kippenekjes, heeft vandaag zelfs wat lever gegeten! ik blijf ook wel kvv geven maar vind het helemaal super om nu ook met haar een paar daagjes per week te gaan barfen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door