Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#537785
Dat groene spul zie ik gewoon als de kruidenmix van CB of BIBI!!! Dat is ook uit de maag van een lam of schaap. Probiotica dus, gewoon geven!!!
Door Fynn
#537867
Ik ben gisteren bij de slager langs geweest en kreeg een lap vuile pens mee van 8 kg.
Daar zat geen bal met poep meer in gelukkig die zouden ze van mij niet krijgen vind het echt heel smerig om te zien.
Heb het in stukken gesneden van 800 gram dus een lap en vanmorgen hebben ze lekker staan kauwen.
Ze gebruiken de achterste kiezen dus de tanden zijn ook weer gepoetst.
Die van mij zijn ook heel schrokkerig maar hier deden ze wat langer over.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Filou
#537879
ah ja... heb het gisteravond dus allemaal onder stromend water wat afgespoeld... Volgende keer geef ik het zo...

Mijn man verstond er zich niet aan hoe ik het kon vasthouden... en ik vond er nu eens niets aan... geen probleem... lol :D
Door conleeuw
#537900
Lizzy schreef: Vinden jullie die knalgroene smurrie er niet vies uit zien dan? Of en ik gewoon een meut?
;D ;D het ziet er niet echt uit dat ik denk, mmmm smakelijk, maar ik heb wel ontdekt, mits ik van die schitterende huishoudhandschoenen aandoe, vindt ik het niet zo goor ;D en zolang de honden niet klagen blijf ik het maar voeren ;) ik sta immers in dienst van mijn honden wat betreft hun eten ;D
Door Lizzy
#537950
Filou schreef: ah ja... heb het gisteravond dus allemaal onder stromend water wat afgespoeld... Volgende keer geef ik het zo...

Mijn man verstond er zich niet aan hoe ik het kon vasthouden... en ik vond er nu eens niets aan... geen probleem... lol :D
Sorry meis, mijn schuld :-[. Heb je de hele pens afgespoeld of alleen die smurrie die uit de darmen kwam?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#537964
Lizzy schreef: Vinden jullie die knalgroene smurrie er niet vies uit zien dan? Of en ik gewoon een meut?
Ik heb ook wel eens pensen met van die lichtgroene derrie erin maar meestal is het donker groen maar ook dan ziet het er niet uit als een groentenmix.
Door Filou
#537975
Lizzy schreef: Sorry meis, mijn schuld :-[. Heb je de hele pens afgespoeld of alleen die smurrie die uit de darmen kwam?
hmm... die darmen heb ik dus open onder de kraan gehouden zodat die smurrie dr uit kwam, en die andere lappen pens zo even onder de lopende kraan, dus de penzen zien nog niet wit ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door