Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ine
#240
Hoi Jeanne, ik bewaar de rauwe groente 1, maximaal twee weken in de vriezer. Vroeger maakte ik iedere dag vers, maar daar werd ik een beetje lijp van.

Ik vind die ijslollies helemaal niet gek zeg! Ergo, ik vind het een hartstikke goed idee! Goeie tip!

Groetjes, Lizzy
Als je geen ijsbekertjes hebt, kun je ook plastic bekertjes gebruiken met plastc folie afgedekt!
Mijn dochter maakt haar eigen waterijsjes ;) Vandaar :D
Door Lizzy
#241
Wauw! Slim zeg Ine! Ik zit al weken te klooien met plastic zakjes (omdat ik niet genoeg ijsklonten-bakjes heb om voor drie honden groentemix in te vriezen) en da's niet handig! Ik ga plastic bekertjes gebruiken! Super. Dank je.
Groetjes, Lizzy
Door margreet
#242
Hoe vaak geef jij het in de week? Ik las het en dacht huh, 21 dagen, zo'n 7 kilo groenten?
Ik neem aan, dat je het zo'n 2x in de week geeft?
Hoi Ine ja ik geef het ongeveer drie keer per week en ze krijgen allebei honderd gram heb van de totale hoeveelheid ook nog wat aan de buren gegeven, vandaar zeven kilo.
Door Mister T
#243
Wauw! Slim zeg Ine! Ik zit al weken te klooien met plastic zakjes (omdat ik niet genoeg ijsklonten-bakjes heb om voor drie honden groentemix in te vriezen) en da's niet handig! Ik ga plastic bekertjes gebruiken! Super. Dank je.
Groetjes, Lizzy
Liz,Theo heeft voor mij bij de groothandel een doos met doosjes a 1000 st. gehaald(hij moet nog maar zien dat ie het terug krijgt ;D)en als je hier bent kun je er daar ook wel wat van krijgen hoor!!!!Er gaat ongeveer 2 ons in een bakje........weet niet of jij daar iets aan hebt?
Gisteren stond Theo MIJN gr/fr melanges te pureren waarop ik zei;als je maar niet denkt dat je kunt delenn in de winst!!!!!! ;D ;D ;D
Hij heeft er zo'n lol in dat ik dit ben gaan doen en wilde het zelf ook 's proberen en vroeg me,tijdens de maal en hakfase, de oren van het hoofd >:(
Waarom dit,waarom zo,kun je niet beter dit en wat als je dat....pffffffffffffffffff,tis zo'n lekker ding :-/
Door Jolly
#244
wees blij dat je ventje zich ook verdiept in het hoe en wat , hij ziet dat jij er lol in hebt en wil dus eiegnlijk ook wel weten waarom.
Net zoals Peter bij mij, hij ziet dat ik lol erin heb om met de honden te lopen en te ravotten. en daar zijn ze gewoon ook blij om.
Door Lizzy
#245

Liz,Theo heeft voor mij bij de groothandel een doos met doosjes a 1000 st. gehaald(hij moet nog maar zien dat ie het terug krijgt  ;D)en als je hier bent kun je er daar ook wel wat van krijgen hoor!!!!Er gaat ongeveer 2 ons in een bakje........weet niet of jij daar iets aan hebt?
Gisteren stond Theo MIJN gr/fr melanges te pureren waarop ik zei;als je maar niet denkt dat je kunt delenn in de winst!!!!!! ;D ;D ;D
Hij heeft er zo'n lol in dat ik dit ben gaan doen en wilde het zelf ook 's proberen en vroeg me,tijdens de maal en hakfase, de oren van het hoofd  >:(
Waarom dit,waarom zo,kun je niet beter dit en wat als je dat....pffffffffffffffffff,tis zo'n lekker ding  :-/
Oh wauw Pam! Graag! 200 gram bakjes zou perfect zijn! Welke groothandel heeft Theo deze kunnen scoren? Ik heb namelijk zelf een pasje van de VEN! Maarehhh, wat ff hoor Pam... staat Theo nu de groente te mixen? Je maakt een grapje! Wat gaaf!!!
Groetjes, Lizzy
Door Mister T
#246
Oh wauw Pam! Graag! 200 gram bakjes zou perfect zijn! Welke groothandel heeft Theo deze kunnen scoren? Ik heb namelijk zelf een pasje van de VEN! Maarehhh, wat ff hoor Pam... staat Theo nu de groente te mixen? Je maakt een grapje! Wat gaaf!!!
Groetjes, Lizzy
ja Liz!!!!!!!niet vaak hoor maar afgelopen zaterdag had ik ruzie met m'n ouwe blender en theo is nogal handig en ging aan de gang.......vervolgens ging ie gistern ook met MIJN prut aan de haal!!!!!!!!!! ;D ;D
Die bakjes haalt ie bij Paardenkoper maar ik kan er best wat missen hoor,kijk maar hoeveel je er nodig hebt,je kunt ze erna afwassen en weer hergebruiken!!!!!!
Door Paul_Barte
#247
Met een pasje van de Sligro kun je net zoveel plastic bakjes kopen als je wilt in alle vormen en maten...wat dacht je van fricandellenbakjes of kroketbakjes enz. enz.
Door Paul_Barte
#249
Bericht voor alle blonde vrouwen uit de buurt van Amsterdam:

Je HOEFT er geen fricandellen in te doen....
Je MAG er ook groenten in doen.......

;) :-*
Door Paul_Barte
#251
groentedellen misschien? ;D
By the way Jeanne........ook jouw foto links is pleitos want ook die stond op de site van Ester die uit de lucht is!
Door Mister T
#252
Bericht voor alle blonde vrouwen uit de buurt van Amsterdam:

Je HOEFT er geen fricandellen in te doen....
Je MAG er ook groenten in doen.......

;) :-*
je vergeet je patatbakjes,je belangrijste voedingsbron ;D die kunnen ook toch? ;)
Door Paul_Barte
#253

je vergeet je patatbakjes,je belangrijste voedingsbron  ;D die kunnen ook toch? ;)
Zou ik niet doen Pam!! Heel vaak zit daar zo'n klein bakje naast en dan raken sommige (blonde) mensen in de war :-*
Door Lizzy
#254
Welke kleine bakjes Paul ::)?

Nah, ik wil die superbakjes van jullie (Paul en Pam) wel eens zien want dat geetter met die zakkies schiet ook niet op hier!
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door