Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#529711
Ging net even kijken op de markt in de buurt voor zalmkoppen,ze waren 50 cent per stuk en ik vroeg er 6,krijg ik gelijk de hele berg en nog een kop met een heel stuk lijf met vlees erop(hij noemde het graat ;D).Naar huis gegaan met minstens 5 kg zalm voor 3 euro!Daar kan ik zo blij van worden..
Door Mevroi Kruim
#529714
Nou en of word je daar blij van :D
50 cent is een mooie prijs, en die staarten zijn heel goed te eten voor de hondjes. Ik haal altijd zowel koppen als staarten en geef die als 'bijna een hele zalm' ;D ;D
Door peerle
#529845
Tinker schreef: Ja leuk is dat hè?Stom eigenlijk dat je dan loopt te glunderen op weg naar huis,en dat vanwege een paar dooie vissenkoppen in je plastictasje 8) ;D ;D ;D ;D
haha, de mensen moeten wel raar opgekeken hebben toen ik hier onlangs breed grijnzend met een wel héél stinkende vuilzak over mijn rug liep, van de markt op weg naar huis. Ik had mensen aan één van de viskraampjes weleens afval zien vragen (om vissoep te maken; "aaahaaa, dacht ik, dus daar willen die andere mensen dat voor hebben !" :) ), en ik dacht, ik vraag ook wat. Ik kreeg zo 500 gram mee, dus ik volgende week daar terug : "Zeg u mag iets meer meegeven hoor, dan kan ik dat invriezen." "Wil ik een hele tong meegeven ?" (dacht ik dat ze zei). "Euh, ok, doe maar,...". Haalt ze daar niet een hele tong, maar een hele TON boven. "Tja, hoe gaat u dat meekrijgen ? Zal ik het in een dubbele stevige vuilniszak steken ?" Ikke superdankbaar en heel blij, en hoeveel moet ik de lieve vismevrouw daarvoor ? "Niks madam ! Wij smijten dat anders toch maar weg hoor !"
Ik heb haar gezegd dat ik nog wel terugkom als het op is, maar dat kan wel even duren want er zat zeker 7 kilo vis in die zak... ;D ;D ;D
Door jon
#530420
t Is maar goed dat je met zo'n zak de tram of bus niet in moet om thuis te komen.... ;D
Door Lil
#530842
Tinker schreef: ;D ;D ;D ;D ;D
Gelukkig niet, maar zoveel gratis, daar ging ik zelf voor het openbaar vervoer pesten ;D ;D ;D
Door tieneke
#531128
Lil schreef: Gelukkig niet, maar zoveel gratis, daar ging ik zelf voor het openbaar vervoer pesten ;D ;D ;D
Zeker weten ;)
Door roefus
#531130
Haha, het maakt al blij als je met vissenkoppen rondloopt.
Wie had dat ooit gedacht ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door