Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Joshii
#530604
Nuka verdraagt ook geen verse vis, ze kotste het net zo snel weer uit als dat ze het op at. Op een gegeven moment wilde ze het ook niet meer eten, zelfs niet als het incognito in d'r bak lag. Ze eet wel sardines uit blik.

Fredje eet alles, en is bestorven van vis. Het liefst heeft meneer zalmmootjes, maar verse sardien, ansjovis of haring vindt hij ook erg lekker. Ergens in de komende weken gaan we forel, makreel en kabeljauwkoppen proberen.
Door Lizzy
#530605
[quote="Doedels"]
Dat heb ik ook aan Petr gemerkt. Vroeger at hij alle vis. De laatste tijd kreeg hij diarree van vis. Hij ging ook steeds slechter vis eten. Ik dacht dat het alleen met zalm te maken had, maar vandaag kreeg hij makreel en die heeft hij niet eens aangeraakt. Hij bleef eerst heel lang zitten en daarna is hij naast zijn bak gaan liggen. Ik denk dat het voorlopig vis uit blik zal worden en misschien langzaam weer wat verse vis proberen. Maar eigenlijk ben ik bang dat hij een overgevoeligheid voor vis heeft opgebouwd. Jammer :-\
[/quote]

Ik vrees dat je verse/rauwe vis wel eens kan gaan schudden met Petr.... Wat ik hier wel eens doe met Pinkel: zij krijgt iets totaal anders als rauw vis. Wel een blikje vis met een beetje groentemix. En daar doorheen doe ik dan wel eens 2 stukjes rauwe sardien. Maar dan wel stukjes zonder orgaan en niet de kop. Dat is het maximale wat ze kan verdragen. Alle vis uit blik vind ze trouwens heeeeerlijk.

Linga en Brutus verteren en eten vis zonder enig probleem. Linga is zelfs vreselijk dol op vis!
Door Doedels
#530657
[quote="Lizzy"]
Ik vrees dat je verse/rauwe vis wel eens kan gaan schudden met Petr.... Wat ik hier wel eens doe met Pinkel: zij krijgt iets totaal anders als rauw vis. Wel een blikje vis met een beetje groentemix. En daar doorheen doe ik dan wel eens 2 stukjes rauwe sardien. Maar dan wel stukjes zonder orgaan en niet de kop. Dat is het maximale wat ze kan verdragen. Alle vis uit blik vind ze trouwens heeeeerlijk.

Linga en Brutus verteren en eten vis zonder enig probleem. Linga is zelfs vreselijk dol op vis!
[/quote]Dit klinkt erg herkenbaar. Petr was nooit dol op viskoppen en organen. Ik dacht er ook aan om af en toe een mootje verse vis tussen iets lekkers te leggen. Sardienen uit blik gaan er prima in. Hafan eet alles en is dol op viskoppen en -organen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door