Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#540163
De mijne staan sinds maandag op 1 maaltijd per dag. Ze krijgen deze maaltijd na 7 uur 's avonds [laatste grote wandeling per dag]
Ik was de weken ervoor al begonnen 's morgens een kleine en 's avonds een grotere maaltijd te geven.
Dit is mijn 3e poging om ze op 1 maaltijd over te zetten het het lijkt nu te lukken. Spike is een galspuger maar dit keer gaat het heel goed. Spike en Penny hebben de hoop op hun ontbijt nog niet laten varen, Kyra heeft het eigenlijk niet gemist. Zelf vond ik het de eerste dagen erg vreemd dat ik geen ontbijt voor ze hoefde te maken. Ze krijgen ECHT helemaal niets 's morgens ook geen yoghurt of groente.
Nu begin ik het eigenlijk wel heel gemakkelijk te vinden zo terwijl het me daar niet om begonnen was.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op zo 30 apr 2006, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#540812
ik voer sinds een paar weken ook maar 1 keer per dag, en dat bevalt mij en de honden uitstekend.
ze zijn rustiger, schooien veel minder, en ploffen na de maaltijd voldaan ergens neer ;)
voorheen liepen ze de hele dag om eten ze zoeken en te zeuren, en als ik iets later dan normaal eten gaf, ging er geheid eentje spugen, en dat is nu ook niet meer gebeurd.

Barfplaats wordt gesponsord door