Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#524721
Stel je voor je voert 4 keer p.week,2 KVVmaaltijden en 2 Barfmaaltijden;welk percentage orgaanvlees zou ik dan voor de Barfmaaltijden moeten aanhouden,de gewone hoeveelheid of minder omdat er in KVV al veel orgaan zit en dan meer spiervlees geven? ::)
Door Bianca1
#524750
Ik geef ongeveer 50-50 kvv-barf en in het barfdeel heb ik maximaal 10% orgaan. dat gaat hier prima.
Door Lizzy
#524758
Ja, 10% maximaal lijkt mij ook een prima percentage, wanneer je 50% kvv en 50% barf geeft.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#524810
bianca1 schreef: Ik geef ongeveer 50-50 kvv-barf en in het barfdeel heb ik maximaal 10% orgaan. dat gaat hier prima.
Wordt er in KVV vaak pens gebruikt of juist andere organen of is dat niet bekend?
Door Lizzy
#524937
Miekie schreef: Wordt er in KVV vaak pens gebruikt of juist andere organen of is dat niet bekend?
Mij is het niet bekend. Maar ik vermoed dat er een mix wordt gebruikt van allerlei soorten organen zoals pens, long, hart, lever, etc. Maar hoe de verhoudingen liggen...? Geen idee!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door