Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Remke
#522574
tieneke schreef: Staat zelfs nog onder mijn foto iets over ;D ;D
Maar ik had het ook over Karins konijnen, niet die van Tieneke. Ik wist wel dat zij in Tjechie woont, maar van Karin wist ik het niet en ik dacht dat dat dan in Lubnik was. Aangezien ik het had gevraagd en ik dus een antwoord kreeg. Misschien was dat wel een of ander hol geweest in Nederland. En ik had niet gekeken dat dat ook terugkwam in het adres dat Tieneke had geschreven.
Maarja dit is geheel offtopic...
Door Remke
#522575
mutsie schreef: Nou ik woon in lelystad.

ik heb maar 2 konijnen van 1 kilo ieder.
(al netjes in stukken gehakt ;D,).

Ruilen voor wat geitenribben van het islamcenter?

Maar ja, om nou helemaal hierheen te rijden voor die 2 konijnen?
hmm was vanmiddag bij de makro...

Karin
Ja da's om de hoek bij ons. Anders kunnen we even kijken wie waarbij in de buurt komt. Die 12 kilo geitenribben is niet zo snel op dus ik kan er makkelijk 2 van missen.
Door tieneke
#522984
Remke schreef: Maar ik had het ook over Karins konijnen, niet die van Tieneke. Ik wist wel dat zij in Tjechie woont, maar van Karin wist ik het niet en ik dacht dat dat dan in Lubnik was. Aangezien ik het had gevraagd en ik dus een antwoord kreeg. Misschien was dat wel een of ander hol geweest in Nederland. En ik had niet gekeken dat dat ook terugkwam in het adres dat Tieneke had geschreven.
Maarja dit is geheel offtopic...
Haha...communicatiefoutje! ;D
Door tieneke
#522985
mutsie schreef: ach , ja het konijn loopt ook niet weg.

Karin
Als het goed is doet ie dat niet meer ;D ;D
Door Remke
#523394
It's gonna be a big Barf-ruil-dag! Karin gaat paard voor me halen en ik geit en lam in R'dam, ik ga zaterdag bij een vriendin in Zevenbergen langs. ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#523402
Nou hier was het vorige week ook: getsie.... konijn. Alleen vond ik dat en de jongens niet. Zaten ze met zijn 2-en onder de bramenstruiken een dood konijn te verscheuren.

Echt heel gebroedelijk! Samen zullen wij alles delen..... :-X
Door Lil
#523555
Mijn konijn stinkt niet, of heb ik een nieuw reukorgaan nodig? Ik heb wel konijnenbouten, dus voor menselijke consumptie, oeps mijn beurs is nu dus van uienleer :'(

Enne ze hebben hier vanochtend bijna erom gevochten. De hond heeft zo geschrokt dat hij het weer uitkotste :-X en de katten wilden elkaar om de oren meppen. Dusse konijn.... lekker zeg (totdat ik het moet jagen, dat is me te moeilijk ::))
Door Celie-Marco
#525102
herder_lover schreef: Rabbit ruikt hier ook niet hoor ??? Ruikt gewoon normaal... Maar is wel gevild en zonder kop en ingewanden..
Wild konijn ruikt heel anders als tam konijn, wild ruikt een beetje jaaaaaaa eeeeeeeeeeh als oud bloed en dan nog orgaanlucht erbij het smaakt trouwens ook heel anders ....
Laatst gewijzigd door Celie-Marco op do 06 apr 2006, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door