Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#522425
whoahahahhaha, ik kan me het helemaal voorstellen ;D


hoewel, als ik mijn honden hier in het natuurgebied naast mijn huis zou uitlaten, dan loop ik die kans wel heel erg (dumpgebied zeg maar voor criminele activiteiten)
Door Lizzy
#522439
Ja bedankt he Dory.... >:( >:( >:(. Ik voel me best wel voor l*l staan...... >:( >:( >:(. Ik was juist zo blij dat het onderwerp verdwenen was, dat de nieuwe generatie leden dit verhaal niet kende en dat de oude garde deze blamage vergeten was...... >:( >:( >:(


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pffff, hebben we gelachen of niet, om dat tandjes topic?!
Door 202spots
#522447
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pffff, hebben we gelachen of niet, om dat tandjes topic?!
Maar het was toch echt wel spannend voordat we echt wisten wat 't was!!! :o :o
De gekste ideen werden toch heel serious als eventuele mogelijke verklaring gegeven.. 8)
En ik zat hier zelf ook weer hard op te lachen tewijl ik 't aan 't tikken was...!!! ;D ;D ;D ;D
Door 202spots
#522454
Lizzy schreef: Ja, ik moest ook weer lachen. Maar leken ze op tandjes, of niet?!!!!
JAHHHa!!!! De bovenste was afgebroken wortel van 'n kies toch? ;D
De onderste weet ik niet meer ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#523713
Ike schreef: Heb ik vorige week een lamskop gehaald......toen ik 't wou geven ging mijn maag toch heel erg raar doen :-X,
die heerlijke tong en dan die tandjes :-X.....het ontbrak er alleen nog aan dat ie me geen knipoog gaf (de oogjes waren wel uit), kon het niet en heb hem weggegooid :-[, toch niet helemaal barfproef ::)

geweldig ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Femke
#523745
Lizzy schreef: Ja bedankt he Dory.... >:( >:( >:(. Ik voel me best wel voor l*l staan...... >:( >:( >:(. Ik was juist zo blij dat het onderwerp verdwenen was, dat de nieuwe generatie leden dit verhaal niet kende en dat de oude garde deze blamage vergeten was...... >:( >:( >:(


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Pffff, hebben we gelachen of niet, om dat tandjes topic?!

nou..............IEDEREEN was er van overtuigd dat het tanden waren, dus het is niet alleen jouw blamage hoor! ;)

Weet je nog, hoe we allemaal iedere dag aan jullie lippen hingen of er al nieuws was van de politie?? ::) ::) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door