Moderator: Lizzy
202Spots schreef: ECHTE Barfers hebben de goeie gereedschap!!! 8)Haha!!!Jaco heeft vandaag toevallig ook een grote kettingzaag gekocht,nu eentje zonder snoer.
tieneke schreef: Haha!!!Jaco heeft vandaag toevallig ook een grote kettingzaag gekocht,nu eentje zonder snoer.Had ie per ongeluk bij vorige, de snoer doorgezaagd dan ???
Maar is niet voor het vlees hoor
202Spots schreef: Had ie per ongeluk bij vorige, de snoer doorgezaagd dan ???Neehee
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit . Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken?...dat ze nog een hoop te leren hebben??
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit . Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken?altijd al gedacht dat iedereen hier prettig gestoord is
herder_lover schreef: gaat zo wel goed hoorJa, gaat zo wel snel, met dit soort topic-jes . De kettingzagen vliegen je om de oren
Kruimel schreef:Daar hoef je helemaal geen opgebrande manager voor te zijn, sterker nog: dit is uitstekend geschikt ter preventie van het opbranden.
Cursussen voor opgebrande managers: afreageren dmv lijkhakken!
Nu nog een pakkende titel .....
Antonia schreef: Al mijn ergernis van lastige klanten en onwillige medewerkers reageer ik af op betere hak- ruk- en steek- en snijwerk. En geloof me, het helpt.... Vooral als je er op het werk ook nog over vertelt. Goed voor de beeldvorming!!!!Joh, je gooit gewoon een lap pens en geitenribben achteloos bij je honden en geen lastige klanten meer.!
mutsie schreef: Joh, je gooit gewoon een lap pens en geitenribben achteloos bij je honden en geen lastige klanten meer.!Die vlieger gaat bij in mijn branche niet op. Het is voor onze doelgroep meestal al vervelend als ze van onze diensten gebruik moeten maken, maar helaas kunnen ze als ze niet tevreden zijn niet naar een ander en als ik ze lastig vind kunnen we ze ook niet weigeren.
Die lopen hard weg naar de concurrent
Karin