Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#519330
Wat het sporten betreft Karin, ik blijf dan toch maar elke vrijdag twee uur badmintonnen, voel ik me volgens mij stukke beter bij 8)
Door tieneke
#519353
202Spots schreef: ECHTE Barfers hebben de goeie gereedschap!!! 8)

Afbeelding
Haha!!!Jaco heeft vandaag toevallig ook een grote kettingzaag gekocht,nu eentje zonder snoer.
Maar is niet voor het vlees hoor ;) ;D ;D
Door 202spots
#519361
tieneke schreef: Haha!!!Jaco heeft vandaag toevallig ook een grote kettingzaag gekocht,nu eentje zonder snoer.
Maar is niet voor het vlees hoor ;) ;D ;D
Had ie per ongeluk bij vorige, de snoer doorgezaagd dan ??? ;D ;D
Door tieneke
#519366
202Spots schreef: Had ie per ongeluk bij vorige, de snoer doorgezaagd dan ??? ;D ;D
Neehee ;D ;D
Hij moet wat fruitbomen snoeien etc....stuk of 90 :-X
Door Joshii
#519463
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit ;D ;D ;D ;D. Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken? ;D ;D ;D ;D
...dat ze nog een hoop te leren hebben??
Door pallas
#519465
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit ;D ;D ;D ;D. Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken? ;D ;D ;D ;D
altijd al gedacht dat iedereen hier prettig gestoord is
(afz nieuwe barfer) ;D
Door Lizzy
#519470
herder_lover schreef: gaat zo wel goed hoor ;)
Ja, gaat zo wel snel, met dit soort topic-jes ;D ;D ;D ;D. De kettingzagen vliegen je om de oren ;D ;D ;D ;D
Door Antonia
#519516
Kruimel schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Cursussen voor opgebrande managers: afreageren dmv lijkhakken!
Nu nog een pakkende titel .....
Daar hoef je helemaal geen opgebrande manager voor te zijn, sterker nog: dit is uitstekend geschikt ter preventie van het opbranden.
Al mijn ergernis van lastige klanten en onwillige medewerkers reageer ik af op betere hak- ruk- en steek- en snijwerk. En geloof me, het helpt.... Vooral als je er op het werk ook nog over vertelt. Goed voor de beeldvorming!!!!
Door mutsie
#519548
Antonia schreef: Al mijn ergernis van lastige klanten en onwillige medewerkers reageer ik af op betere hak- ruk- en steek- en snijwerk. En geloof me, het helpt.... Vooral als je er op het werk ook nog over vertelt. Goed voor de beeldvorming!!!!
Joh, je gooit gewoon een lap pens en geitenribben achteloos bij je honden en geen lastige klanten meer.!
Die lopen hard weg naar de concurrent ;D

Karin
Door Antonia
#519578
mutsie schreef: Joh, je gooit gewoon een lap pens en geitenribben achteloos bij je honden en geen lastige klanten meer.!
Die lopen hard weg naar de concurrent ;D

Karin
Die vlieger gaat bij in mijn branche niet op. Het is voor onze doelgroep meestal al vervelend als ze van onze diensten gebruik moeten maken, maar helaas kunnen ze als ze niet tevreden zijn niet naar een ander en als ik ze lastig vind kunnen we ze ook niet weigeren.
Maar de beelden van een manager die haar frustaties letterlijk en figuurlijk botviert door het inhakken op karkassen, rondvliegende bloedspetter en het verhaal (zoals Geer als schtetste) van hele grote honden die komplete geiten, schapen en lammeren wegwerken, dat doet wonderen voor mijn imago ;) ;) ;)
Door Bernadette
#519609
Geweldige topic! De eerste kop vergeet ik ook niet gauw hoor!

Maar ik heb hem niet weggegooit, dat is echt té zonde! Wel heb ik mijn maag twintig keer geroteerd en heb ik de deur dichtgedaan en aan mijn broer gevraagd om te kijken of alles goed ging ::)
Door Borke
#519651
Mijn eerste kop... dat gaat niet gebeuren denk ik, daar ligt voor mij toch wel een grens.
Daar komt bij dat ons kiekeurige hondje hem waarschijnlijk toch niet zou eten.

We nemen wel een zalmkop, dat is stoer genoeg voor ons :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door