Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#519517
Antonia schreef: Wat is er toch een verschil in het aanbod van de verschillende vestigingen van één leverancier. Ik heb bij de Aldi hier in Zuidbroek nog nooit een konijn gezien.
Nee, ze rennen nogal vlot weg ;D ;D ;D

Hiero zitten ze in de diepvries, keurig per kilo verpakt.
Door herder_lover
#519534
Kruimel schreef: Nee, ze rennen nogal vlot weg ;D ;D ;D

Hiero zitten ze in de diepvries, keurig per kilo verpakt.
dan rennen ze in ieder geval niet meer ;D
Door tieneke
#519535
herder_lover schreef: dan rennen ze in ieder geval niet meer ;D
Hoppa :P
Door Bernadette
#519582
Kruimel schreef: Nee, ze rennen nogal vlot weg ;D ;D ;D

Hiero zitten ze in de diepvries, keurig per kilo verpakt.
En waar is "hier" ???

Ik heb toevallig vandaag voor het eerst "konijnendelen" gekocht bij de EDAH voor 4 euro per kilo. Vind het echter te duur om aan de honden te geven, dus denk dat de katten een pleziertje hebben!
Door roefus
#519613
Antonia schreef: Wat is er toch een verschil in het aanbod van de verschillende vestigingen van één leverancier. Ik heb bij de Aldi hier in Zuidbroek nog nooit een konijn gezien.
Hiero ook niet (door het jaar) maar wél voor de kerst.
Door roefus
#519615
Bernadette schreef: En waar is "hier" ???

Ik heb toevallig vandaag voor het eerst "konijnendelen" gekocht bij de EDAH voor 4 euro per kilo. Vind het echter te duur om aan de honden te geven, dus denk dat de katten een pleziertje hebben!
Hier wordt tussen 'hond en kat' alles eerlijk verdeeld (naar gewicht).
Door Bernadette
#519618
roefus schreef: Hier wordt tussen 'hond en kat' alles eerlijk verdeeld (naar gewicht).
Dat kan natuurlijk! De katten eten veel duurder dan de honden hier.

De katten eten eigenlijk vaak met de honden mee, maar met het konijn weet ik het eignelijk nog niet wat ik ga doen.......... 4 euro p/kg is toch wel erg veel!
Door roefus
#519621
Bernadette schreef: Dat kan natuurlijk! De katten eten veel duurder dan de honden hier.

De katten eten eigenlijk vaak met de honden mee, maar met het konijn weet ik het eignelijk nog niet wat ik ga doen.......... 4 euro p/kg is toch wel erg veel!
Is ook zo, is ook hier geen dagelijkse kost.
IK koop het zo eens in de twee weken.
En ben dan eigenlijk 6,95 kwijt (als ik aanbiedingen mis).
Door Bernadette
#519932
Even een correctie, een kilo konijnenstukken bij de edah kosten 4,99 ! (du sniet 4 euro)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door