Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2892
garnalencocktail, jammie met wiskey cocktail saus nog meer jammie.
Jaah, in zo'n uitgeholde avocado!
Door Nelly
#2893
Klinkt verukkukkulluk :D Ga 'k es uitproberen ;D ;D ;D

Ik heb ze standaard in de vriezer liggen  ;D een tijger vindt ze ook lekker maar dat gebeurd niet vaak ,vindt ze zelf veel te lekker.

ook lekker is om ze in de verse knoflook te bakken als ze dan klaar zijn vis je ze er uit ,en bak je in de knoflook jus heel snel en heel even wat gemengde sla,die sla leg je op een bord en daaroverheen spreid je de garnalen,
dan heb je  amazone garnalen  :P ;D
Door Janet
#2894
Sorry maar ik vind ze er maar smerig uitzien. Bij mij dus voor de hond die gore dingen  :o ;D
Je moet er ook niet naar kijken, je moet ze eten ;D.
Door sylvia
#2895
Sorry maar ik vind ze er maar smerig uitzien. Bij mij dus voor de hond die gore dingen  :o ;D
zal die smullen ;D
Door Nelly
#2896
Desnoods met je ogen dicht :D Je weet niet wat je mist!!! ::) :) :) :)
Je moet er ook niet naar kijken, je moet ze eten ;D.
Door Nelly
#2897
Vind ze er trouwens helemaal niet smerig uitzien, ook niet als ze nog gepeld moeten worden :). Integendeel ::)
Door Janet
#2898
Desnoods met je ogen dicht :D Je weet niet wat je mist!!! ::) :) :) :)
Laat desnoods iemand anders ze voor je pellen, dan hoef je niet te zien hoe de pootjes wriemelen en de oogjes je schuldcomplexachtig aankijken 8).
Laatst gewijzigd door Janet op wo 18 jun 2003, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#2899
Vind ze er trouwens helemaal niet smerig uitzien, ook niet als ze nog gepeld moeten worden :). Integendeel ::)
Nee, zeker niet als ze druipen van de knoflookboter mét tuinkruiden.
Door Nelly
#2900
Jammie!!! :D :D :D
Nee, zeker niet als ze druipen van de knoflookboter mét tuinkruiden.
Door Nelly
#2901
En dat is die stoere kerel die konijntjes uit de DSZ aan z'n hond voert ??? ??? ;D ;D ;) ;)
:-X :-X :-X
uhkkk
Door Jolly
#2902
En dat is die stoere kerel die konijntjes uit de DSZ aan z'n hond voert ??? ??? ;D ;D ;) ;)
wattttttttt voer jij konijntjes uit de DSZ aan Max? ik dacht dat hij die zelf had gevangen in het bos ofzo, heb ik weer eens half zitten lezen?

ai nu zak je wel een stukje naar beneden hoor op mijn bewonderingsladder.
Door sylvia
#2903
wat is DSZ  ???

ahhhhh hij valt al de dierenspeciaalzaak ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 21 jun 2003, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#2904

Dat gebeurt maar eens af en toe ,hoor (ff proberen me eronderuit te lullen ;D ;D)
Te laat ;D ;D ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door