Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jon
#512849
Was bij Appie vanavond en zag forellen liggen. Hoewel ik vrees dat Lhaki z'n neus er wel weer voor op zal halen kon ik het niet laten om er twee mee te nemen. Forel is toch een zoetwatervis? Ik bedoel dat ie nog effe in de vriezer moet??? Kan ik de kop eventueel ook geven?
Ik moet erbij zeggen dat deze tiskont alleen maar filet van zalm en kabeljauw eet en sardien uit blik. Door dat laatste dacht ik dat ie een stukje haring misschien ook wel lust maar dat is natuurlijk loeizout. Heeft afspoelen enige zin?
Door Lizzy
#513139
Forel moet je inderdaad even invriezen. Maar daarna kunnen ze zeker gegeven worden. Ook de koppen! Als de haring gezouten is: ja, dan is het erg zout en volgens mij heeft afspoelen niet zoveel zin. Maar ach, een keer een zoute haring.... daar zal geen hond wat van krijgen hoor!
Door jon
#513499
Dank je Lizzy, ik had ze al in de vriezer gestopt. De haring werd geweigerd, maar ik heb het idee dat ie niet helemaal in goede doen is. Vanmorgen moest ie ook spugen. Geel, geen etensresten er in. Kijk het maar even aan.
Door per
#1186814
als je de haring een nachtje in de melk laat staan .dan trekt het zout er uit.even afspoelen onder de kraan en.......hoppa :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door