Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#511336
tieneke schreef: Een geitenrib is wel wat anders dan een lamsrib ja.
Dan maar geen ribben zeker niet als ze veel te hard zijn,ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren.
Volgens mij heeft Lizzy het ook over geitenribben.
Door Borke
#511364
Laura2004 schreef: Ik wil even melden dat ik een mailtje van Corrine heb ontvangen en dat alles ontzettend netjes is afgehandeld! :)
Prima geregeld dus en wel zo aardig dat je het hier ook even meld ;D
Door Laura2004
#511383
AstridStraver schreef: Prima geregeld dus en wel zo aardig dat je het hier ook even meld ;D
Ja, idd. Ik vind het super dat er zo snel wordt gereageerd en dat alles netjes afgehandeld wordt. ;)
Door dogsunlimited
#511496
In mijn begin barfperiode nam ik ook altijd lamsribben van CB-verkooppunt. Altijd kei- en keihard met vlijmscherpe punten die afbraken en ben toen overgegaan op hun schouderbladen. Dat was goed te doen, maar het laatste deel gooide ik altijd weg.
Ben er gauw mee gestopt, want die bevleesde ribben bevallen mijn honden veel beter. Het komt van jonge dieren en is superzacht met echt veel vlees. Ik heb zowel lam- als geitenribben.
Is het misschien een optie aan CB om meer bevleesde ribben van jongere dieren te verkopen? De prijs is bijna hetzelfde als de inkoop van mijn lam en geit, dan mag je toch verwachten dat er meer vlees aan zit en van jongere dieren? Als dat nl. zo is, wil ik best vaker afnemen van een verkooppunt.
Door mutsie
#511531
Laatst had mijn man verkeerde botten meegenomen van CB. Ik heb even een emailtje gestuurd en kon ze omruilen, en ik had ze ook nog 2 weken even geparkeerd in m'n vriezer.

Nu moet ik eerlijk zeggen heb ik ook van die kneiterharde ribben. De vorige keer waren ze prima met aardig nog wat vlees. Ik heb zelfs m'n hakmes erop krom geslagen.

Dus de laatste gaan dan ook maar weg.

Maar wellicht is het een idee voor hun om wat beter bevleesde ribben te verkopen.

Voor de rest vind ik ze altijd erg behulpzaam en helemaal niet overcommercieel.

Karin
Door Laura2004
#511547
mutsie schreef: Laatst had mijn man verkeerde botten meegenomen van CB. Ik heb even een emailtje gestuurd en kon ze omruilen, en ik had ze ook nog 2 weken even geparkeerd in m'n vriezer.

Nu moet ik eerlijk zeggen heb ik ook van die kneiterharde ribben. De vorige keer waren ze prima met aardig nog wat vlees. Ik heb zelfs m'n hakmes erop krom geslagen.

Dus de laatste gaan dan ook maar weg.

Maar wellicht is het een idee voor hun om wat beter bevleesde ribben te verkopen.

Voor de rest vind ik ze altijd erg behulpzaam en helemaal niet overcommercieel.

Karin
Het waren dit keer andere ribben dan normaal en ze zullen zorgen dat ze de volgende keer niet zo hard zijn ;)
Door K@rin
#511630
Laura2004 schreef: Ja, idd. Ik vind het super dat er zo snel wordt gereageerd en dat alles netjes afgehandeld wordt. ;)
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht van Corine ;)
Zij doet nooit moeilijk en is erg behulpzaam !
Door tieneke
#511773
Laura2004 schreef: Volgens mij heeft Lizzy het ook over geitenribben.
Ik heb het over geitenribben EN knoertharde lamsribben ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door