Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#43571
Vandaag mijn DA gezien en gevraagd over barf. Ze was superenthousiast. Ze vond het een prima idee en was heel blij dat ik hen rauw ging voeren ;D Want vers is altijd beter was haar theorie ;D Zie je hebt echt nog goeie DA'sen hoor ;D
Door roger
#43574
<<Vandaag mijn DA gezien en gevraagd over barf. Ze was superenthousiast. Ze vond het een prima idee en was heel blij dat ik hen rauw ging voeren ;D Want vers is altijd beter was haar theorie ;D Zie je hebt echt nog goeie DA'sen hoor ;D<<


Waar heeft die een praktijk An ?

gr.
Roger.
Door roger
#43575
<<Vandaag mijn DA gezien en gevraagd over barf. Ze was superenthousiast. Ze vond het een prima idee en was heel blij dat ik hen rauw ging voeren ;D Want vers is altijd beter was haar theorie ;D Zie je hebt echt nog goeie DA'sen hoor ;D<<


Waar heeft die een praktijk An ?

gr.
Roger.
Door Lizzy
#43576
An schreef: Vandaag mijn DA gezien en gevraagd over barf. Ze was superenthousiast. Ze vond het een prima idee en was heel blij dat ik hen rauw ging voeren ;D Want vers is altijd beter was haar theorie ;D Zie je hebt echt nog goeie DA'sen hoor ;D
Waar zit jouw DA? Ik wil ook zo'n DA!!!!!!! Deze moet je in ere houden!!!!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 22 jan 2004, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
#43583
hallo an
waar zit die da van jouw
gaan we er met zijn allen naartoe ;)
ze bestaan dus wel degelijk
gr shiva
Door An
#43620
Borgerhout (Antwerpen). Ik rijd er ook bijna 30 km voor om bij haar te geraken, maar meestal komt ze nog is gratis aan huis ook ;D Want we wonen nogal dicht bij elkaar.

Ik ga ze denk ik trouwens dit forum en nog wat barfsites aan de hand doen want ze wist helemaal niet dat er toch wel veel over te vinden was op het internet ;)
Door sharpie
#43629
Wat goed An, zo'n DA moet je koesteren :D
Lijkt me interessant als ze ook op BP komt kijken, die kijkt idd waarschijnlijk haar ogen uit dat er zoveel mensen zijn die barfen of versvlees geven :o :o ;)
Door Luc
#43638
An

Ik weet van op je website dat je dezelfde DA hebt als wij.
Ze staat inderdaad zeer open voor versvlees en barf. En dat komt gedeeltelijk door ondergetekende... (snoef, snoef)
Ook wat betreft vaccinaties heeft ze een gezonde kijk op de zaken. Jammer genoeg staat de wetgeving vaak in de weg.

Luc
Wijnegem
Door An
#43657
Luc schreef: An

Ik weet van op je website dat je dezelfde DA hebt als wij.
Ze staat inderdaad zeer open voor versvlees en barf. En dat komt gedeeltelijk door ondergetekende... (snoef, snoef)
Ook wat betreft vaccinaties heeft ze een gezonde kijk op de zaken. Jammer genoeg staat de wetgeving vaak in de weg.

Luc
Wijnegem
Hey wat leuk ;D Ik heb ze net links doorgestuurd van barf, dus binnenkort is ze ook een echte kenner hoor ;) hihihihi


En ja hoor ik koester haar, ik weet dat ik er een goeike aan hebt. ;D
Laatst gewijzigd door An op vr 23 jan 2004, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eberhardje
#43664
ik zit met mijn teckels in sint denijs westrem bij een hele goede groepspraktijk.. , gelieerd aan de "unief" en doen PRA en Cataract onderzoeken
ze beginnen een beetje te lachen als ik 't heb over een holistische manier van voeren.. en vragen meteen , hou je de calcium fosfor balans in de gaten?? LB
ik ben zeeeer tevreden over de dames daar, ontzettend aardig ( werken alleen meisjes.. leuk toch? maaaaarrr er hangt wel een certificaat van Royal canin in de wachtkamer. , wat dat betreft lijkt het me heel fijn hoor ... een DA die vers ondersteunt.
ps duck kennen ze wel goed... maar ja... das logisch... das belgisch ;D DAS trouwens ook , toch ???
Laatst gewijzigd door eberhardje op vr 23 jan 2004, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door labranwk
#44150
Jajaja mijn da is niet de enige blijkt hieruit! (en de jouwe ook niet haha) Die van mij schrijft het niet voor aan anderen, maar was wel blij dat ik het voerde en ze blijkt het zelf ook aan haar hond te voeren! ;D leve mijn da!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door