Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#498145
Ik begrijp dus ook dat je naar een volledige maaltijd toe gaat werken en de eerste periode niet alles nog kan geven...

Die runderlap mag hij die al lekker zelf verscheuren, of moet ik die eerst gesneden aanbieden?

Rachel.
Door Laura2004
#498153
Happyhusky schreef: Ik begrijp dus ook dat je naar een volledige maaltijd toe gaat werken en de eerste periode niet alles nog kan geven...

Die runderlap mag hij die al lekker zelf verscheuren, of moet ik die eerst gesneden aanbieden?

Rachel.
Ik zou die runderlap gewoon heel geven en vasthouden, zodat hij er flink aan kan sleuren.
Je kan gewoon alles geven hoor. Je kan bv. dag 1 kippennekjes, met een groentemixje en wat lamshart geven, dag 2 weer kippennekjes, groentemix en kippenmaagjes, dag 3 een flinke lap pens, dag 4 kippenvleugels, groentemix met een rauw eitje (met schil) en wat rauwe sardientje etc. Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en als je ziet dat hij er niet zo goed op reageert dan kan je het wat rustiger aan doen, dus even alleen kippennekjes en je moet je ook niet zo druk maken over de volledigheid, want dat maakt echt niet uit hoor. Het is maar voor tijdelijk.
Vraag maar raak hoor!!
Door Malamoods
#498269
sylvia schreef: Ik zou gewoon in 1 keer overgaan en dan het echte bottenwerk dan pas na een dag of 3 mee beginnen.
Dat lijkt me inderdaad een goed idee.

Rachel.
Door tieneke
#498276
Happyhusky schreef: Dus ik kan met vlees (runderlap of kopvlees) gewoon beginnen, dan de kippennekjes als extra erbij doen na een aantal dagen om eraan te laten wennen, dan wat groentemix erbij, etc.. Dat bedoel je toch?

Rachel.
Of een lap runder of schapenpens ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door