Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1776386
*Dorothea* schreef: Hé wat leuk om te lezen, ik kende deze nog niet :biggrin2:
Nou, have fun, jou zien we zeker de komende dagen niet meer. Druk met lezen :biggrin2:
Door Alba
#1796498
*Dorothea* schreef: Hahaha ja ik amuseer me kostelijk :biggrin2:
Ik kijk ook regelmatig, ze kan lekker relativeren. Nou moet ik zeggen dat het in de Teckelwereld ook wel altijd bal is dus genoeg stof tot schrijven/nadenken.

Overigens vind ik het een beetje raar om aan de hand van iemands sarcastisch bedoelde stukjes iemand 'niet zo'n leuk mens' te noemen. Zij ziet een heleboel dingen die volgens haar niet normaal zijn/niet door de beugel kunnen, da's haar goed recht.
Gebruikersavatar
Door pike
#1797595
Alba schreef: Ik kijk ook regelmatig, ze kan lekker relativeren. Nou moet ik zeggen dat het in de Teckelwereld ook wel altijd bal is dus genoeg stof tot schrijven/nadenken.

Overigens vind ik het een beetje raar om aan de hand van iemands sarcastisch bedoelde stukjes iemand 'niet zo'n leuk mens' te noemen. Zij ziet een heleboel dingen die volgens haar niet normaal zijn/niet door de beugel kunnen, da's haar goed recht.
Degene die dat schreef -Jorisdriepinter- heeft niet meer dan dat ene berichtje geschreven. Dan is een plus een twee. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1797664
pike schreef: Degene die dat schreef -Jorisdriepinter- heeft niet meer dan dat ene berichtje geschreven. Dan is een plus een twee. :biggrin2:
Geloof niet dat we de juiste reacties gegeven hebben :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door