Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#42460
tis echt van de zotte daarzo, mijn hemel wat een agressiefiteit zeg. Pfoe.
Wilde ook wat neer zetten, maar pc had er weer eens geen zin in, kijk vanavond nog wel eens.

Naomi, heel goed dat je het durft vol te houden. Ik zou allang klaar ermee geweest zijn( dus zijn gestopt)

Zag trouwens ook een andere naam voorbij komen :o
;D
Door Loeka
#42499
WAHAHAHAHAHA

Naomie schreef op radarsite:"de hond een carnivoor is en geen brokkivoor."

hihihi een brokkivoor! Hoe verzin je het?! Wat heb jij voor een hond? Ik heb een brokkivoor...

Heel leuk!

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door eberhardje
#42500
brokkivoor ja.. maar volgens mij was ie verzonnen door iemand anders van barfplaats!
Door tieneke
#42511
Janet schreef: Nou, ik heb ook even mijn steentje bijgedragen. Wat een gemier daar zeg.
Ik heb ook een leuk stukkie neergezet ;)
Door zurca
#42536
Ook ik ben daar eens 'even' aan het lezen gegaan..Glaasje drinken, pakje koekjes erbij en smullen maar..En dan heb ik het niet alleen over de koekjes ;)

tjongejonge zeg, er zitten er daar een paar tussen...
Door rob
#42538
heb daar net ook een stukje geschreven maar wat een zeikers zeg.
Proberen kost wat het kost gelijk te krijgen over de brokken net kleine kinderen, ik wil, ik wil, ik wil en dan een ander aanvallen omdat die uitkomt voor zijn mening.
Maar we blijven het volgen en ik mag hopen dat iedereen naomie en de rest erin wil blijven steunen ook met goede argumenten en dergenlijke ook met gegevens zoals hier ook gebeurt.

grusse aus Eggmountaincity

Linda alias Eucalipta
Door tieneke
#42540
zurca schreef: Ook ik ben daar eens 'even' aan het lezen gegaan..Glaasje drinken, pakje koekjes erbij en smullen maar..En dan heb ik het niet alleen over de koekjes ;)

tjongejonge zeg, er zitten er daar een paar tussen...
Zelfs oma van 62! ;D
Door zurca
#42558
tieneke schreef:
Zelfs oma van 62! ;D
Weet je aan wie ik mij nou het meest zit te ergen?! mwaa laat ik maar geen namen noemen maar ik vind deze echt grof in de mond..euhh vingers...
Door tieneke
#42560
zurca schreef:
Weet je aan wie ik mij nou het meest zit te ergen?! mwaa laat ik maar geen namen noemen maar ik vind deze echt grof in de mond..euhh vingers...
Nee doe maar niet ;) ;D
Maar inmiddels zijn er wel 177!reacties!
Knap hoor van Naomi.
Ik blijf het uiteraard volgen daar. :P
.
Door eberhardje
#42571
Ik volg het natuurlijk ook en ik ben heel erg blij met de bijval en de steun en de verhalen.
van de barfers die zijn ooit overgestapt van brokken naar vers, over prednison in de kliko en darmontstekingen , een dierenarts die de leonberger niet meer terug kent, de hondentrimster met o zoveel praktijk ervaring daar krijg je kippenvel van.
barf - reality -soap!!
een minpuntje....van mijn werk komt weer he-le-maal niet terecht :-[ :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Sonja
#42676
eberhardje schreef: brokkivoor ja.. maar volgens mij was ie verzonnen door iemand anders van barfplaats!
Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde. Die had het tijdens een lezing die door een aantal barfplaatsleden is bijgewoond over het feit dat honden geen brokkivoren of krokettivoren zijn. ;D
Door roger
#42681
<<Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde<<

Just Sonja, en gefeliciteerd Naomi.

gr.
Roger
Laatst gewijzigd door roger op di 20 jan 2004, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door